loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 89 جمعه 1392/09/08 نظرات (0)

می دانم که بدون هم تیمی هایم و بدون سرمربی تیم وبدون هواداران، نمی توانستم این رونالدو باشم. به خاطر آنهاست که من اینطور بازی می کنم

 

 

کریس رونالدو: واژه«فرمانده»واژه مناسبی برای توصیف من نیست؛ رقابت خاصی میان من و مسی وجودندارد


سایت گل- کریستیانو رونالدو از سوی مجله فور فور تو، به عنوان بهترین بازیکن سال 2013 برگزیده شد و به همین بهانه این ستاره پرتغالی گفتگویی را با این مجله انجام داد و طی آن از حمایت های دریافتی در آستانه اهدای توپ طلا تشکر کرد. او درعین حال ابراز امیدواری نمود که تیمش بتواند در رقابت های این فصل لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد.

دراینجا می توانید گزیده ای از صحبت های رونالدو را مطالعه کنید:

*صحبت های بلاتر: بعید می دانم که کلمه «فرمانده» توصیف مناسبی برای شخصیت من باشد.ما در تیممان لیدرهای زیادی داریم، نه فقط در داخل زمین، بلکه در خارج از زمین هم لیدرهای زیاید داریم

*مقایسه با مسی: من و مسی دو بازیکن متفاوت هستیم و رقابت خاصی میان ما وجود ندارد

*رقابت های تاریخی درورزش مثل محمد کلی- فریزر یا مک انوره و بگر: در این مثال هایی که آوردید، صحبت از ورزش های فردی است ولی فوتبال ورزشی گروهی است. فکر می کنم که من سال خوبی را پشت گذاشته ام ولی فوتبال ورزشی گروهی است. بعید می دانم که هیچ فوتبالیستی اگر هم تیمی های بزرگی نداشته باشد، بتواند مبدل به یک بازیکن بزرگ شود. می دانم که بدون هم تیمی هایم و بدون سرمربی تیم وبدون هواداران، نمی توانستم این رونالدو باشم. به خاطر آنهاست که من اینطور بازی می کنم و البته بدون خانواده ام هم هرگزنمی توانستم به اینجا برسم

*آمار گلزنی: برترین گلزن هر دو تورنمنت؟ یعنی من آقای گل لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بشوم؟ اگر بتوانم این کار را بکنم فوق العاده خواهد بود

*درک متقابل خوب با گرث بیل: من دوست دارم کنار گر بازی کنم. نمی دانم که آیا مهار ما دوبازیکن با هم برای مدافعان غیرممکن است یا نه. سرخیو راموس این را می گوید.گرث بازیکن خیلی خوبی است و گزینه های تهاجمی بیشتری به تیم می دهد. دقیقا مثل ارتباط خوبی که با رونی داشتم، الان هم درک خوبی با بیل دارم. نفوذ به سمت دروزاه تیم های حریف با همراهی بازیکنان خوب، خیلی ساده است.

 foton

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,885
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,427
  • بازدید ماه : 2,427
  • بازدید سال : 41,507
  • بازدید کلی : 2,152,861