loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 62 جمعه 1392/09/08 نظرات (0)

طرفداری – زلاتان ابراهیمویچ عنوان نموده نیازی به توپ طلا ندارد، چرا که خود می داند بهترین بازیکن دنیا است.

بازیکن باشگاه فرانسوی پی اس جی، در سالهای اخیر از کسب این عنوان ناکام مانده بود و شاید بازهم نتواند به توپ طلای سال جهان برسد، چرا که به نظر می رسد کریستیانو رونالدو، فرانک ریبری و لیونل مسی سه نامزد نهایی توپ طلا باشند.

اما با وجود کار سختش برای کسب این عنوان، خود او اعلام نموده ارزش خاصی برای آن قائل نیست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" برای بعضی ها این عنوان مهم است. اما برای من نه، من اهمیتی به آن نمی دهم. تا زمانی که خود می دانم بهترین هستم، کسب این عنوان ضرورتی برایم ندارد. بلکه بیشتر برای بعضی بازیکنان مهم است. ولی برای من چیزی نیست که بخواهم به آن فکر کنم و یا برایم ارزشی داشته باشد."

منبع:طرفداری
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,604
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,146
  • بازدید ماه : 3,146
  • بازدید سال : 42,226
  • بازدید کلی : 2,153,580