loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 77 سه شنبه 1392/09/05 نظرات (0)

به تازگی شایعاتی در مورد اختلاف مسی با مدیران باشگاه بارسلونا منتشر شده و گفته می شود که او ممکن است در پایان این فصل نوکمپ را ترک کند.

 

 

سابالتا: مسی معمولا در مورد سیتی از من سوال می کند


سایت گل- نشریه دیلی میرر ادعا کرد که لیونل مسی، ستاره بارسا، همیشه از پابلو سابالتا، هم تیمی اش در تیم ملی آرژانتین، در مورد شرایط باشگاه منچسترسیتی و اوضاع این باشگاه سوال می کند.

به تازگی شایعاتی در مورد اختلاف مسی با مدیران باشگاه بارسلونا منتشر شده و گفته می شود که او ممکن است در پایان این فصل نوکمپ را ترک کند.

از سوی دیگر، با توجه به مبلغ 250 میلیون یورویی که بارسا برای جدایی او در نظر گرفته، شاید تنها باشگاهی مانند منچسترسیتی توانایی خرید او را داشته باشد.

سابالتا تایید کرد که از زمان حضورش در اسپانیول، رابطه صمیمانه ای با مسی دارد و او بعضی اوقات از او در مورد شرایط  باشگاه منچسترسیتی سوال هایی می کند.

سابالتا گفت:" به یاد دارم وقتی در بارسلونا بودم، رابطه بسیار نزدیکی داشتیم. چند سال بود که یکدیگر را می شناختیم. من از اسپانیول شروع کرده بودم و مسی در بارسا بود.

وقتی به منچسترسیتی آمدم، دو روز بعد این خبر منتشر شد که شیخ منصور باشگاه را خرید و پس از آن بود که لئو همیشه به من می گفت در دوران فوق العاده ای به اینجا آمدم.

او سوال های زیادی در مورد سیتی از من پرسید اما من نمی توانستم چیز زیادی بگویم زیرا چیز زیادی نمی دانستم. این چیزی است که ما غالبا در مورد آن صحبت می کنیم."

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,603
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,145
  • بازدید ماه : 2,145
  • بازدید سال : 41,225
  • بازدید کلی : 2,152,579