loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 131 دوشنبه 1392/09/04 نظرات (0)

طرفداری- دروزابان ذخیره بارسلونا می گوید جای ویکتور والدز را گرفتن آسان نیست.

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، پینتو دروازبان ذخیره بارسلون اذعان می کند که جای ویکتور والدز را پر کردن آسان نیست؛ او در دیدار شنبه با گرانادا به میدان رفت.
بارسلونا به راحتی با گل های، اینیستا، فابرگاس، الکسیس و پدرو توانست 4 بر 0 گرانادا را شکست دهد، در این دیدار والدز به علت مصدومیت غایب بود.

پینتو در گفت و گو با Barca Tv بیان کرد: " من به خاطر پیروزی بسیار خوشحالم، می دانستم که جانشین والدز شدن سخت است اما خوشبختانه از موقعیت ها استفاده کردیم و بازی را بردیم."
" من به این بازی خوشبین بودم، در زمان غیبت والدز قصد اثبات خودم را ندارم و می خواهم از فوتبال لذت ببرم."
او نیز مانند والدز قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد و امکان دارد در صورت عدم پیشنهادی خوب این گلر 38 سال دست کش های خود را برای همیشه در آورد.

با این حال پینتو اذعان دارد که آماده است و هنوز برای زندگی حرفه ای زمان باقی مانده است.

او گفت: " البته من می خواهم بمانم و قراردادم را تمدید کنم، من در اینجا بسیار خوشحالم و آن ها مانند خانواده من هستند."

منبع:طرفداری
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 253
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,331
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,873
  • بازدید ماه : 3,873
  • بازدید سال : 42,953
  • بازدید کلی : 2,154,307