loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 104 جمعه 1392/09/01 نظرات (0)

به تازگی شایعاتی در مورد احتمال پیوستن مهاجم باتجربه بلغاری به بارسا برای پر کردن جای خالی مسی در طول دوران مصدومیتش منتشر شد.

 

 

مسی: غیرممکن است برباتوف به بارسا بیاید


سایت گل- لیونل مسی، ستاره بارسا، معتقد است پیوستن دیمیتار برباتوف، مهاجم فولام، به این باشگاه تقریبا غیرممکن است.

به تازگی شایعاتی در مورد احتمال پیوستن مهاجم باتجربه بلغاری به بارسا برای پر کردن جای خالی مسی در طول دوران مصدومیتش منتشر شد.

اما ستاره آرژانتینی معتقد است که اگرچه برباتوف بازیکن خوبی است و از تجربه بالایی برخودار است، اما بعید است این انتقال صورت بگیرد.

مسی به خبرنگاران گفت:" من این شایعه را که قرار است برباتوف به بارسا بیاید را نشنیدم. در واقع او بازیکن خوبی است و تجربه بازی در تیم های بزرگ را دارد.

این به من مربوط نمی شود که در تصمیمات باشگاه برای نقل و انتقالات دخالت کنم اما من فکر می کنم غیرممکن است که برباتوف به بارسا بیاید."

گفته می شود دیگر گزینه های بارسا برای خرید در ژانویه، اسکار کاردوسو و سرخیو آگوئرو بودند اما قیمت پایین تر برباتوف موجب شد تا مدیران بارسا تصمیم به خرید او بگیرند.

برباتوف در 10 دیدار این فصل لیگ برتر، تنها یک گل برای فولام به ثمر رساند. 

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,995
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,537
  • بازدید ماه : 2,537
  • بازدید سال : 41,617
  • بازدید کلی : 2,152,971