loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 88 یکشنبه 1392/08/26 نظرات (0)

طرفداری- در غیاب چندین بازیکن تیم ملی اسپانیا، دل بوسکه، مارک بارترا، مدافع جوان بارسلونا را به تیم ملی دعوت کرده است. بارترا می تواند اولین بازی ملی خود برای تیم بزرگسالان اسپانیا را در هفته جاری انجام دهد.

به گزارش روزنامه AS مارک بارترا در گفتگو با خبرنگاران گفت: "پیوستن به تیم ملی یک سورپرایز خوب بود، یک رویا که به حقیقت پیوست، بودن در اینجا عالی است."

وی افزود: "از دل بوسکه سپاسگزارم که این فرصت را به من داد. اکنون مهم ترین چیز سخت تلاش کردن برای پیشرفت است."

بارترا ادامه داد: "بازی کردن در جام جهانی بهترین اتفاق ممکن برای یک فوتبالیست است اما این بسیار دشوار است زیرا تیم ملی اسپانیا در همه پست ها بهترین بازیکنان را در اختیار دارد. من باید تلاش کنم و همواره در بهترین فرم قرار داشته باشم تا هنگامی که مربی به من احتیاج داشت بتوانم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم."

وی در پایان گفت: "من احساس می کنم که در حال حاضر برای کمک کردن به تیم ملی اسپانیا به اردوی تیم ملی دعوت شده ام نه برای پر کردن جای خالی بعضی از بازیکنان. همه بازیکنان در اینجا ارزش خود را نشان داده اند، مهم ترین هدف ما این است که به تیم کمک کنیم تا یک بار دیگر بهترین تیم جهان شود."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,494
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,036
  • بازدید ماه : 4,036
  • بازدید سال : 43,116
  • بازدید کلی : 2,154,470