loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 110 پنجشنبه 1392/08/23 نظرات (0)

طرفداری – الکسیس سانچز مهاجم تیم ملی شیلی پیش از دیدار دوستانه جمعه شب تیمش در مقابل انگلستان به حمایت از این تیم پرداخت.

به گزارش Soccerway، پیش از این نقل قول هایی از این بازیکن 24 ساله منتشر شده بود که وی در آن ها بازیکنان تیم ملی انگلستان را شُل خواند و تیم ملی این کشور را برای جام جهانی مدعی ندانسته بود، اما الکسیس اصرار دارد که این مطالب را وی به زبان نیاورده است.

دو تیم در حالی در لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت که مجوز حضور در جام جهانی را کسب کرده اند و الکسیس معتقد است که انگلستان یکی از مدعیان جدی برای حضور در فینال این رقابت هاست.

او گفت: "من می خواهم تصریح کنم که این مصاحبه را هرگز من انجام نداده ام. من بسیار عصبانی و ناراحت هستم. همه چیز را انکار می کنم. انگلستان به راحتی می تواند فاتح جام جهانی شود."

دو تیم از سال 1998 که در ومبلی شیلی با دو گل مارچلو سالاس از سد انگلستان عبور کرد، تاکنون با یکدیگر دیدار نداشته اند و الکسیس معتقد است که آن بازی تاریخی بود.

سانچز افزود: "این بازی (در سال 1998) برای شیلی تاریخی است. مارسلو در آن دیدار شگفت انگیز بود. ما امیدواریم که روز جمعه قادر به تکرار آن بازی باشیم."

"به ثمر رساندن یک گل و کمک به تیمم برای پیروزی، فوق العاده خواهد بود. تمام بازیکنان شیلی گلزنی در ومبلی را دوست دارند."

منبع:طرفدرای
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,344
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,886
  • بازدید ماه : 1,886
  • بازدید سال : 40,966
  • بازدید کلی : 2,152,320