loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 50 سه شنبه 1392/02/03 نظرات (0)

رونالدو لوئیس نازاریو د لیما، میهمان دفتر خبری مارکا بود و در مورد مدعیان مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ صحبت کرد.

 

رونالدو: من فینال را بین بارسلونا و رئال مادرید می بینم و طرف رئال مادرید هستم

"انتظار دارم که فینال بین بارسلونا و رئال مادرید باشد و من همراه و هوادار رئال خواهم بود." همچنین رونالدو هیچ شکی در مورد مسی و کریستیانو رونالدو ندارد: "به نظر من مسی کمی بهتر از کریستیانو است."

ملی پوش سابق برزیلی تأکید کرد که در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ یک حریف سرسخت دیگر نیز وجود دارد و در این باره گفت: "بایرن مونیخ در این فصل ثابت کرده که تیمی تماشایی است. آلمانی ها بسیار سفت و سخت هستند و بایرن هم در کنار رئال مادرید و بارسلونا یکی از تیم های بزرگ است."

به عنوان یکی از بزرگترین مهاجمان تاریخ، رونالدو فرصت این را داشت تا در مورد لئو مسی و کریستیانو رونالدو صحبت کند: "هر دو آنها خیلی خیلی خوب هستند. آنها بهتر از هرکس دیگری هستند، اما به نظر من مسی کمی بهتر است.

برای بازیکن خوبی مثل کریستیانو، باید خیلی خسته کننده باشد که در نسل او کسی مانند مسی هم وجود دارد، کسی که هر سال توپ طلا را می گیرد. در زمان من، رقابت و نبرد بیشتری وجود داشت. ما زیدان، رونالدینهو، ریوالدو و فیگو را داشتیم؛ با این حال اوون و کاناوارو در مقابل آنها پیروز شدند. قبلاً رقابت و نبرد خیلی بیشتری وجود داشت."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,153
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,695
  • بازدید ماه : 2,695
  • بازدید سال : 41,775
  • بازدید کلی : 2,153,129