loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 64 سه شنبه 1392/02/03 نظرات (0)

سرمربي بايرن‌مونيخ با وجود ترديد کادر فني بارسلونا به حضور ستاره آرژانتيني در ديدار نيمه‌نهايي معتقد است که اين بازيکن از ابتدا وارد ميدان خواهد شد.

يوپ هاينکس شک ندارد که مسي از ابتداي مسابقه بايرن مونيخ و بارسلونا در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان در آليانس آره‌نا به ميدان مي‌آيد.

به گزارش فارس، وي در اين‌باره اظهار داشت: مسي تمرينات عادي‌اش را انجام مي‌دهد. فکر مي‌کنم از همان ابتدا به زمين بيايد.

وي ادامه داد: بارسلونا فوتبال را در سطح بسيار بالايي بازي مي‌کند و فراتر از مسي است؛ بارسا تيم بزرگي است.

سرمربي بايرن‌مونيخ وجود هرگونه اختلاف با گوارديولا، جانشين خود در فصل آينده را رد کرد و گفت: گوارديولا را تحسين مي‌کنم. دوستي زياد ما پس از قرعه‌ کشي تغييري نکرد.

وي اضافه کرد: همان طور که تيمم را مي‌شناسم، از گوارديولا شناخت دارم. در مطبوعات آلمان خيلي به اين مسئله پرداخته شد که آيا من و گوارديولا صحبت مي‌کنيم يا نه. اول از همه اين بي‌احترامي به روابط پپ و بارسلونا است، اما علاوه بر اين من به اين اطلاعات نيازي ندارم. من به اندازه کافي بارسا را مي‌شناسم.

منبع:ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,157
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,699
  • بازدید ماه : 1,699
  • بازدید سال : 40,779
  • بازدید کلی : 2,152,133