loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 102 شنبه 1392/08/18 نظرات (0)

دلیل انتخاب پیراهن شماره 29 این بود که دخترم در روزبیست و نهم به دنیا آمده بود .ازآنجایی که پیراهن شماره 9 خالی نبود، پیراهن 29 که ازآن خوشم می آمد را انتخاب کردم.

 

اتوئو: برای توصیف مسی باید کلمه جدیدی ساخت؛ ماتا برای خودش یک پا اینیستاست


سایت گل- ساموئل اتوئو، ستاره کامرونی باشگاه چلسی باوجود بالا رفتن سن وسالش همچنان حرفهای زیادی برای گفتن درزمین چمن دارد.او با دو گلی که در بازی تیمش دردور چهارم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا وارد دروازه شالکه نمود، چلسی را به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا نزدیک تر کرد.

اتوئو حالا درگفتگو با برنامه ال لارگروی شبکه کادنا سر از مسائل مختلفی از جمله درخشش مسی در بارسلونا صحبت کرده و گفت :«من هر ازچندگاهی، لیگ اسپانیا را دنبال می کنم واوضاع بارسا را بیش از هرتیم دیگری پیگیری می کنم.» او درادامه به این نکته اشاره کرد که فرصت تماشای بازی بارسا مقابل میلان درنوکمپ را نیافته:« مسی چندتا گل زد؟ سه تا؟ این پسر فوق العاده است.واقعا خوب است. باید برای توصیف او کلمه جدیدی ساخته شود.چون کلمه "خوب" خیلی برای او کوچک است.»

ستاره کامرونی درادامه با اشاره به درخشش دونگو و باگناک، دوبازیکن کامرونی در تیم پایه ای بارسا گفت:« این دو آینده خیلی خیلی خوبی دارند.هردویشان بازیکنان واقعا باکیفیتی هستند.» او درمورد روزهای حضورش در چلسی گفت:« درچلسی احساس خوشبختی می کنم. دلیل وباعث گلزنی های من ، مورینیو است که ازمن می خواهد با فشار به دروازه حریفان نزدیک شوم.بعدا از او تشکر خواهم کرد.» اتوئو درمورد حال و روزش در چلسی گفت:« هنوز با زبان انگلیسی می جنگم. دلیل انتخاب پیراهن شماره 29 این بود که دخترم در روزبیست و نهم به دنیا آمده بود .ازآنجایی که پیراهن شماره 9 خالی نبود، پیراهن 29 که ازآن خوشم می آمد را انتخاب کردم.»

عملکرد اسپانیایی های چلسی یعنی تورس و خوان ماتا سوال دیگری بود که از اتوئو پرسیده شد:« حیف شد که تورس مصدوم شد.راستش را بخواهید ماتا فوق العاده است. او یک اینیستای دیگر است که در چلسی درکنارم می بینم.او خیلی خوب است و انسان فوق العاده ای هم هست. چرا بازی نمی کند؟ این تصمیمات سرمربی تیم است که من درآن دخالتی نمی کنم.»

و درمورد جدایی اش ازآنژی و پیوستنش به چلسی گفت:« وقتی درروسیه با سران باشگاه به مشکل خوردم، بلافاصله با ژوزه تماس گرفتم.من قبلا بااو کار کرده بودم و همه چیزخیلی سریع پیش رفت. فوتبال در روسیه خیلی متفاوت با آن چیزی است که مردم فکر می کنند. من سالهای فوق العاده ای را درآنجا تجربه کردم. مردم با من خیلی خوب رفتار می کردند ولی سرمای هوا وحشتناک بود. رئیس باشگاه هم انسان بزرگی بود و ازاو و سایرین به خاطر محبت زیادشان متشکرم. آیا مورینیو دراسپانیا به مشکل برخورد؟ من همیشه او را خوشحال و شاد می دیدم.»

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,374
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,916
  • بازدید ماه : 2,916
  • بازدید سال : 41,996
  • بازدید کلی : 2,153,350