loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 78 یکشنبه 1392/08/12 نظرات (0)

یک روز گفتند چرا بارسلونا نیستی، یک روز گفتند چرا تکنیکی نیستی، اما واقعیت این است که من می‌دانم بهتر است چطور بازی کنیم، باید همه به هم کمک کنیم تا هر کس کار خودش را انجام دهد

 

اسکوکیچ : روزهایی که به  ما می گفتند بارسلونا نیستید گذشت / مردم بدانند ما همان تیم یک ماه پیش هستیم


نحوء بازی تیمتان و شرایطش؟

مردم بدانند ما همان تیم یک ماه پیش هستیم، مردم فکر می‌کنند که ما یا همیشه خوب و یا همیشه بد هستیم اما من می‌گویم ما همیشه متوسط هستیم، نمی‌خواهم کسی در باد این پیروزی‌ها بخوابد، به بازیکنانم تبریک می‌گویم نه تنها برای این بازی بلکه برای پیروزی در دیدارهای گذشته که توانستیم در لیگ بالا بیاییم و از آن شرایط بد رهایی پیدا کنیم.

پشت سر گذاشتن روزهای سخت!

‌تا حالا من را زیر سؤال می‌بردند و حالا من آنها را زیر سؤال می‌برم، تیم بهتری می‌خواهند، مقابل فجر سپاسی واقعا با انگیزه بودیم. خیلی زود گل زدیم و سپس یک بازیکن آنها اخراج شد. واقعا کار کردن در زمین انزلی سخت است. ما در این زمین تمرین نمی‌کنیم اما شرایطش بدتر شده و کار ما را بدتر کرده است.

ارزیابی دور رفت؟

می‌خواهم تیم را تقویت کنم، 6 ماه پیش که به ملوان آمدم نیازهایم را اعلام کردم و منتظر رفع این مشکلات هستم وقتی ابزارها و نیازهایم را برطرف کردند می‌توانند من را برای نتیجه زیر سؤال ببرند. باید کیفیت تیم را بالا ببرند. بازیکنانم فوق‌العاده کار کردند. فراموش نکنیم که یک بازی کمتر داریم و یک امتیاز از ما کم کردند که هنوز دلیل آن را نمی‌دانم. 7 اشتباه مهلک داوری به ضرر ما شد اما بازیکنان ما تلاش‌شان را مضاعف کردند و به آنها تبریک می‌گویم.

چطور ملوان اینگونه تغییر کرد؟

من مربی هستم و تصمیمات تاکیتیک را می‌گیرم، مربی، دکتر، مربی دروازه‌بانان و هر کسی که در باشگاه است، باید کار خودش را انجام دهد، ‌آنوقت می‌توانیم نتایج را زیر سؤال ببریم. وقتی تیم می‌برد، بازیکنان مسئول هستند و وقتی تیم می‌بازد، من مسئولم. یک روز گفتند چرا از بازیکنان بومی استفاده نمی‌کنید، یک روز گفتند چرا بارسلونا نیستی، یک روز گفتند چرا تکنیکی نیستی، اما واقعیت این است که من می‌دانم بهتر است چطور بازی کنیم، باید همه به هم کمک کنیم تا هر کس کار خودش را انجام دهد.

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 597
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,139
  • بازدید ماه : 1,139
  • بازدید سال : 40,219
  • بازدید کلی : 2,151,573