loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 63 شنبه 1392/08/11 نظرات (0)

ستاره شیلیایی در صحبتهایی اعلام کرده که درست است که مسی گل نمی زند، اما پاس گل می دهد

 

الکسیس: مسی حالش خوب است و روی فرم است


سایت گل- الکسیس سانچس ستاره شیلیایی بارسلونا این روزها، روزهای خوشی را پشت سرمی گذارد. او در دربی کاتالونیا که دیشب برگزار شد،موفق شد تا با زدن تنها گل این بازی هر سه امتیاز مسابقه را به حساب آبی اناری ها واریز کند.

در پایان این بازی الکسیس به خبرنگاران گفت:« بازی خیلی سختی برای ما بود. من دقیقا در همان جایی که می بایست، قرار گرفتم. ما بردیم و با آرامش تمام به خانه هایمان رفتیم. چون سه امتیاز خیلی مهم را کسب کرده ایم. بازی سختی بود و به شدت فیزیکی بود. بازیکنان حریف همه در خط دفاعی قرار گرفته بودند ولی من در صحنه گلزنی کاملا آرام بودم و در جایگاه خودم جایگیری کرده بودم.»

الکسیس درمورد شرایط مسی و ناکامی او در گلزنی در بازیهای اخیر بارسا گفت:« لئو روی فرم است و شرایطش مثل همیشه است. او شاید گل نزند ولی درهر بازی، یک یا دو پاس گل می دهد. او شرایطش کاملا طبیعی است و حالش خوب است.»

foton

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 260
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,481
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,023
  • بازدید ماه : 4,023
  • بازدید سال : 43,103
  • بازدید کلی : 2,154,457