loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 69 جمعه 1392/08/10 نظرات (0)

طرفداری- مهاجم سابق تیم میلان و ملی ایتالیا می گوید رویایش ماندن در میلان است.

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، پیپو اینزاگی مهاجم سابق دنیای فوتبال ادعا می کند بازیکنی نمی تواند رکورد او را بزند، حتی بازیکنانی نظیر رونالدو و مسی.
این مرد 40 سال، مجموعا 8 گل در فینال هایی که در بازی های مختلف حضور پیدا کرده بود به ثمر رساند، با پیراهن تیم های یوونتوس و میلان.
از جمله دو گل برابر لیورپول در فینال لیگ قهرمانان سال 2007، برابر سویا در مسابقات سوپر کاپ اروپا یا مقابل بوکاجنیورز.
او به Gazzetta dello Sport می گوید: " آن زمان کارلتو مربی ما بود و مشخص نبود که من بازی خواهم کرد یا آلبرتو جیلاردینو، خوب من کردم و موفق شدم دو گل هم به ثمر برسانم."
" سپس من در سوپر کاپ برابر سویا و هم چنین برابر بوکا توانستم دو گل دیگر بزنم؛ 5 گل در سه فینال زدم که باعث شد تا حدی به تیمم کمک کنم، من فکر می کنم لئو مسی و کریس رونالدو هم نمی توانند همچین کاری انجام دهند."
اینزاگی در حال حاضر مربی تیم جوانان و تیم پایه میلان می باشدو منتظر است روزی سرمربی تیم اصلی پر افتخار میلان شود.

او می افزاید: " من فعلا مربی تیم جوانان هستم و تلاش خواهم کرد بازیکنانی پرورش دهم که تشنه پیروزی باشند."
" رویای من این است در تمام طول زندگی حرفه ایم در میلان باقی بمانم."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,255
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,797
  • بازدید ماه : 1,797
  • بازدید سال : 40,877
  • بازدید کلی : 2,152,231