loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 74 شنبه 1392/08/04 نظرات (0)

طرفداری - زننده تنها گل رئال مادرید در ال‌ کلاسیکو در مورد گلش می‌‌گوید:" کامم تلخ شد. شاید برای بقیهٔ لذت بخش باشد اما من ترجیح می‌‌دهم بازی را می‌‌بردیم. همواره می‌‌خواهم دقایق بیشتری بازی کنم. اگر اینجا هستم باید از زیدان تشکر کنم."

پنالتی رونالدو:

کاملا واضح بود زیرا من نزدیک به صحنه بودم و پنالتی را دیدم. دشوار است که تصویر را به این نزدیکی‌ ببینی‌ و نتوانی کاری انجام بدهی‌.

بازی:

نیمه دوم عالی‌ بودیم و پیشرفت کردیم. در کل خوب بودیم اما باید به همین روند ادامه بدهیم.

هواداران:

بدون آنها هیچ هستیم. باید به ما کمک کنند و پشت ما باشند.

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 3,237
  • بازدید سال : 30,243
  • بازدید کلی : 2,141,597