loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 83 یکشنبه 1392/02/01 نظرات (0)

ستاره اسپانیایی براین باور است که تیمش تفاوتی میان بایرن و آلاوس قائل نمی شود.

داوید ویا ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در گفتگو با رادیو کاتالونیا به بررسی شرایط کنونی بارسلونا،مصاف پیش روی تیمش مقابل بایرن مونیخ و آینده اش در باشگاه کاتالان، مصدومیت سختش و رابطه اش با لیونل مسی پرداخت.

ال گواخه در مورد شرایط فیزیکی اش در اواخر فصل جاری گفت:«من حالم خوب است؛مصدومیتم کلا فراموش شده؛ می توانم بازی کنم وبا 100%آمادگی به تمرین بپردازم. من سرحال تر و قبراق تر از سالهای قبل هستم .چون به اندازه قبل بازی نمی کنم. هربازیکنی همیشه به خوب بودنش فکر می کند ولی وقتی مصدوم می شود بایدبا آن روبرو شد.» او با لحن طنزآلودی در مورد مصدومیت هایش گفت:«وقتی قوزک پایم شکست کلافه شدم و وقتی سنگ کلیه گرفتم حس کردم که شاید کسی من را چشم زده.»

ستاره شماره 7 بارسا  با اشاره به هفته کم بازی ای که تیمش پشت سرگذاشت گفت:«اینکه در میانه هفته قبل بازی نداشتیم،به ما کمک کرد تا بیشتر به تمرینات تخصصی و فیزیکی بپردازیم و این به ما کمک خواهد کرد.»

او درمورد شرایطی دربارسلونا گفت:«خانواده من از حضور دربارسلونا راضی هستند.ما دربارسا اصلا به اردو نمی رویم و صبح روز بازی سفر کرده و شبش برمی گردیم.»

بازی با بایرن در لیگ قهرمانان اروپا سوژه دیگری بود که ویا درموردش صحبت کرد:«3 تیم برتر اروپا، بنا به شایستگی های فردی شان مشخص شدند.تیم قدرتمندی که تاریخی طولانی دارد حریف ما شده. بازی سختی است ولی باید یک گام دیگر برداریم. عنوان مدعی بودن در چنین بازیهایی به هیچ دردی نمی خورد. تیم ما برای بایرن،به همان اندازه ای که برای آلاوس در دور ابتدایی جام حذفی احترام گذاشتیم،احترام قائل است و به همین ترتیب هم ادامه خواهیم داد.ما احترام فراوانی برای بایرن قائلیم. بیشترین تلاش ممکن را انجام می دهیم تا آنها را از گردونه رقابت ها حذف کنیم.»

ویا در طول این فصل 8 گل در لالیگا، یک گل در لیگ قهرمانان اروپا و 5 گل هم در جام حذفی زده و درپست های  مختلفی در خط حمله بارسا بازی کردهخودش دراین باره گفته:«من در هرپست تهاجمی ای حس خوبی دارد؛چه در سمت راست باشم و چه درسمت چپ.احساس خوشبختی می کنم.»

ال گواخه درمورد رابطه اش با مسی گفت:«ما بهترین بازیکن دنیا را درتیممان داریم و همه ما بازیکنانی که درکنارش هستیم می دانیم که هرچه کارها را آسان تر کنیم، مسی چه از نظر فردی و چه از نظر تیمی اوضاع را به نحومان پیش خواهد برد. رابطه من و مسی فراتر از حرف و صحبت هایی است که منتشر می شود.»

او درادامه ترجیح داد تا در مورد آینده اش صحبت نکند:«شرایط در دنیای فوتبال درعرض چند ثانیه تغییر می کند. من راضی و خیلی خوشحالم . مردم از تلاشهایم قدردانی می کنند و دوست دارم در زمین فوتبال لذت ببرم.البته درابتدا دیدن اخباری مبنی بر انتقالم به تیم های دیگر حس ناراحتی داشتم ولی سران باشگاه نمی خواستند که من بروم.من هم تا زمانی که بازی کنم، خوب و خوشحالم.»

بخش پایانی صحبت های ویا تمجید از گوائیتا،دروازه بان والنسیاست که نام او به عنوان یکی ازگزینه های جانشینی والدس در بارسا به گوش می رسد:«او دروازه بان فوق العاده ای است. زمانی که خیلی جوان بودیم، با او هم بازی بودم.»

منبع:سایت گل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,002
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,544
  • بازدید ماه : 2,544
  • بازدید سال : 41,624
  • بازدید کلی : 2,152,978