loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 68 شنبه 1392/08/04 نظرات (0)

این ملی پوش اسپانیایی در تابستان مورد توجه شیاطین سرخ بود اما مدیران بارسا به او قول دادند که یکی از ارکان اصلی این تیم خواهد بود و به همین خاطر در نوکمپ ماند.

 

فابرگاس: هرگز به رفتن به منچستریونایتد فکر نکردم


سایت گل- سسک فابرگاس، هافبک بارسا، معتقد است تصمیمش برای رد پیشنهاد منچستریونایتد و ماندن در نوکمپ، درست بوده است.

این ملی پوش اسپانیایی در تابستان مورد توجه شیاطین سرخ بود اما مدیران بارسا به او قول دادند که یکی از ارکان اصلی این تیم خواهد بود و به همین خاطر در نوکمپ ماند.

فابرگاس با تحسین عملکرد جراردو مارتینو، ادعا کرد که حضور این مربی، یکی از دلایل بازی های خوبش در این فصل است.

او به نشریه گاردین گفت:" فصل فوق العاده آغاز شد. مارتینو به من اجازه داد تا آنطور که با توانایی هایم هماهنگ است، بازی کنم. من اکنون خیلی راحت و راضی هستم. من نسبت به قبل احساس بهتری دارم. سرمربی فرصت بیشتری به من می دهد و جایگاه مرکزی تری در تیم پیدا کرده ام.

از روز اول- البته شاید نه دقیقا از روز اول، روز سوم یا چهارم- او من را صدا کرد و به من گفت می خواهم همان بازیکن آرسنال باشی و من احساس کردم که وای، فوق العاده است زیرا در آرسنال خیلی احساس راحتی می کردم.

هرگز قصد بازگشت به لیگ برتر در تابستان را نداشتم. این چیزی نبود که بخواهم به آن فکر کنم.

همیشه در ذهنم این بود که در بارسلونا به موفقیت برسم. هرگز به جدایی فکر نمی کردم. "

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 260
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,448
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,990
  • بازدید ماه : 3,990
  • بازدید سال : 43,070
  • بازدید کلی : 2,154,424