loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 56 شنبه 1392/08/04 نظرات (0)

سرمربی آرژانتینی بارسلونا امیدوار است که تیمش در زمینه گلزنی بهتر از بازی با اوساسونا کار کند

 

تاتا مارتینو: قبل از سفر به میلان، ترکیب تیم راانتخاب کرده بودم


سایت گل- جراردو تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی بارسا درکنفرانس خبری اش قبل از بازی امشب ال کلاسیکو اعلام کرد که قبل از سفر کاروان آبی اناریها به میلان ترکیب اصلی تیمش برای بازی امشب را انتخاب کرده بوده.این متن صحبتهای اوست:

*اوضاع تیم: اوضاع خوب است.باوجود دو تساوی متوالی در پامپلونا و میلان اوضاع خوب است

*سسک، چابی واینیستا کنار هم:ممکن است این اتفاق بیفتد. ترکیب تیم درال کلاسیکو راچند روزی است تعیین کرده ام

*حضور پیکه: پیکه آماده است و می تواند تیم را همراهی کند

*تعریف آنچلوتی از تاتا: اونسبت به من تجربه بیشتری دراروپا دارد وهمیشه هرجایی که بوده عملکرد خوبی داشته

*جو قبل از بازی: سخت است بتوان بازی ای مثل بارسا- رئال یافت. دردرون خودم انگیزه زیادی حس می کنم و میخواهیم کارها راخوب انجام داده و ببریم. مسی اهل روساریو دراین شهر است وجنجالی ترین چهره بارساست. دراین بازی باید ستاره های فراوانی که درزمین هستند را ببینی

*ضدحملات رئال: باید به حرکات آنها پایان داده و بتوانیم ضربات سرخوبی به توپ بزنیم.تنها با خوب بازی کردن، شانس بردخواهیم داشت

 *مدعی برد: دربازیهای ال کلاسیکو مدعی خاصی وجود ندارد.هرکسی با برگه های خودش بازی می کند وتنها چیزی که برای من مهم است این است که بارسا بازی فوتبال خوبی را ارائه دهد واز آنجا به بعدکنترل بازی را در دست بگیرد

 *فشارروبه جلو: نمی توانیم بارسا نباشیم و قطعا دراین بازی ریسک خواهیم کرد.باید فضاهای خالی را یافت.ما در داخل و خارج از محوطه جریمه حریف تلاشهایمان را انجام می دهیم ولی نمی توانیم توپ از دست بدهیم. هرضد حمله علیه بارسا میتواند آسیب زیادی به ما بزند

*سخت بودن نیمکت نشینی برای بازیکنان: من هیچ وقت عادت نداشته ام که این همه بازیکن این چنینی داشته باشم.درهرصورت برخی ازبازیکنان خوب از ترکیب تیم بیرون می مانند.سعی می کنم عدالت را رعایت کنم

*حس هدایت یک تیم ملی: به دو دلیل من هدایت تیم ملی را عهده دار شده بودم: به خاطر کیفیت بالای تیم و زمان کوتاهی که بین  یک بازی تا بازی بعد وجود دارد

*مهار کدامیک سخت تر است: مسی یا رونالدو؟کنترل هردوسخت است.هر دو خیلی خوب همراهی می شوند و هریک به تنهایی می توانند سرنوشت بازی را رقم بزنند.

*بازی سرنوشت ساز: این بازی بازی مهمی است ولی نمی دانم که از نظر روحیه ای و آمار و ارقام چه تاثیری خواهد داشت. تیمی که ببازد،زمان کافی برای جبران خواهد داشت

*نیمار: او می تواند در هر پستی که از اومی خواهید بازی کند: خوب بازی می کند و گل می زند.او هرکاری که انجام می دهد به خاطر مسئولیت پذیری اش و عطشش برای برد است

 *بی دقتی درشروع مثل بازی با میلان: مشخص نیست ولی شروع بد دربازی با میلان کار را به تساوی کشاند.بازیکنان این را می دانند

*بیل: بازیکن فوق العاده ای است

 *برتری دربرگزاری بازی در نوکمپ: بازیهای خانگی همیشه برای ما خوب بودند و این مهم است. در پامپلونا و میلان چیزی کم داشتیم: شفافیت برای مبدل ساختن فرصتهایی که داشتیم به گل

منبع:سایت گل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 498
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,040
  • بازدید ماه : 1,040
  • بازدید سال : 40,120
  • بازدید کلی : 2,151,474