loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 72 پنجشنبه 1392/08/02 نظرات (0)

ستاره آلمانی در صحبت هایی تائید کرده که به بارسلونا سفرکرده بوده ولی یادآوری کرده که هدف از این سفر مذاکره با سران بارسا برای انتقال به این تیم نبوده

 

توماس مولر: در بارسلونا بودم ولی نه برای مذاکره با سران بارسا


سایت گل- توماس مولر ستاره آلمانی باشگاه بایرن مونیخ روز شنبه در صحبت هایی اعلام کرد که چند روز پیش سفری به بارسلونا داشته و خبر اینترکومونیا تی وی را تائید کرد ولی درعین حال یادآوری کرده که هدف از این سفر مذاکره با سران بارسلونا برسر انتقال به تیم کاتالان نبوده

مولر چند روز پیش در رستوران «بوکاگرانده» بارسلونا دیده شده بود و حالا دراین باره گفته:« بله من در بارسلونا بودم ولی هدفم از این سفر مذاکره برسر انتقال احتمالی به این تیم نبود و برای استفاده از تعطیلات به بارسلونا رفته بودم.»

این ستاره آلمانی در ادامه به این نکته اشاره کرد که قراردادش با بایرن را تا سال 2017 تمدید کرده و گفت:« قراردادم با بایرن را تمدید کردم چون از باشگاه خوشم می آید و از بازی کردن در اینجا لذت می برم. همه کسانی که مرا می شناسند می دانند که بایرن خانه من است.»

این درحالی است که مدیربرنامه های مولر هم اخیرا انجام هرگونه مذاکره با سران بارسلونا برسر انتقال این بازیکن جوان به تیم کاتالان را تکذیب کرده بود.

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 525
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,067
  • بازدید ماه : 1,067
  • بازدید سال : 40,147
  • بازدید کلی : 2,151,501