loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 58 چهارشنبه 1392/08/01 نظرات (0)

طرفداری- خاویر ماسکرانو اذعان دارد گلی که میلان وارد دروازه بارسلونا کرد تقصیر او بوده است.

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، خاویر ماسکرانو می گوید عملکرد او در دیدار دیشب برابر میلان که با حساب 1 - 1 به پایان رسید قابل سرزنش است.

دیشب میلان در حالی به گل اول رسید که خاویر ماسکرانو راحت می توانست توپ را دفع کند، او اشتباه کرد و سپس روبینیو با زیرکی توپ را گرفت و پیکه را جای گذاشت، سپس با کاکا یک-دو کرد و توپ را خیلی راحت وارد دروازه بارسلون نمود.

بازیکن سابق لیورپول به وبسایت رسمی باشگاه بارسا می گوید: "من فکر می کنم این گل تقصیر من است، من مرتکب چند اشتباه شدم و به تیم لطمه زدم.

من می خواستم برای در اختیار داشتن توپ آن را کنترل کنم ولی توپ بیش از حد بالا بود، در یک بازی شما می توانید یکی دو اشتباه بکنید ولی نه از این اشتباهات بزرگ؛ من هرگز بهانه جویی نمی کنم و متاسفانه تیم از این اشتباه ضربه خورد."

بارسلون در حال حاضر با 7 امتیاز از 3 بازی در صدر گروه H قرار دارد.

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,214
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,756
  • بازدید ماه : 3,756
  • بازدید سال : 42,836
  • بازدید کلی : 2,154,190