loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 62 سه شنبه 1392/07/30 نظرات (0)

ستاره سابق تیم ملی ایتالیا در گفتگو باگاتزتا دلوسپورت به تمجید از چابی ارناندس و مسی پرداخته

 

آلبرتینی:سبک بازی بارسا نتیجه تلاشهای چابی است


سایت گل- دمتریو آلبرتینی ستاره سابق خط میانی تیم ملی ایتالیا، میلان و بارسلونا در آستانه بازی حساس دو تیم میلان و بارسا در دور سوم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گفتگویی اختصاصی با روزنامه گاتزتا دلوسپورت شرکت کردو به آنالیز بازی حساس د وتیم پرداخت

اودر مورد پیوستنش به بارسا گفت:« در سال 2005 به بارسا رفتم. پنج سال بود که بارسلونا قهرمان لالیگا نشده بود و ریکارد به بازیکنی در پست من نیاز داشت. او مرا می شناخت . با وجودی که زیاد برای بارسا بازی نکردم ولی شناخت خوبی از جو این تیم داشتم ودنیای کاتالان را به خوبی لمس می کردم. از من با احترام زیادی استقبال شد، دقیقا مثل دورانی که در میلان بازی می کردم

آلبرتینی در تمجید از پویول و ارتباط خوبی که با او داشته گفت:« پویول دوستی جاویدان است. او آن موقع هم کاپیتان بارسا بود و درطول 24 ساعت شبانه روز در دسترسم بود. من هرروز با او بودم و حتی تعطیلات تابستانی مان را هم با هم در ایییزیا می گذراندیم.

این بازیکن اسبق آتزوری درتمجید از اینیستا و چابی هم گفت:« اینیستا بیشتر بازیکن ملی است تا چابی. او قدرت بیشتری برای تغییر ریتم بازی دارد و کامل تر است و در مصاف های تک به تک قوی تر است. اینیستا در تیم های دیگر هم می تواند موفق تر از چابی باشد ولی سبک بازی بارسلونا نتیجه تلاشهای بازیکن بزرگی به نام چابی است.»

او درمورد مسی و بالوتلی دو چهره مهم بازی امشب ورزشگاه سن سیرو هم گفت:« چابی یک روز به من گفت که اگر رئیس باشگاه بارسا بود ومسی ازاو ده بلیط درخواست می ، به او 20بلیط می دادم تا نرود ... او می خواست که من این واقعیت را درک کنم که مسی بازیکن شماره 1 بارسلوناست. این چیزی است که بالوتلی هم باید یاد بگیردد. مهارت ، حق و حقوق انسان را مشخص نمی کند  واجبارها این کار را مشخص می کنند. ماریو برای خودش بازی می کند. اگر خودش بخواهد، می تواند فوتبالیست شماره یک دنیا شود

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,605
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,147
  • بازدید ماه : 2,147
  • بازدید سال : 41,227
  • بازدید کلی : 2,152,581