loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
پویا بازدید : 73 سه شنبه 1392/07/30 نظرات (0)

نیازی نمی بینم که بخواهم به حریفان بعدی فکر کنم. تا قبل از شنبه فقط به اوساسونا فکر می کردم و الان هم فقط به میلان فکر می کنم


سایت گل – تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی بارسلونا قبل از مصاف تیمش مقابل میلان در جمع خبرنگاران حضور یافت و پاسخگوی سوالات مربوطه شد. صحبتهای او را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم. این بخش دوم وپایانی صحبتهای مارتینو قبل از مصاف تیمش مقابل میلان است:

*توجه به بازی با رئال و استراحت دادن به برخی بازیکنان: وقتی من بازیکنی را درلیست بازیکنان فراخوانده قرار می دهم، به این خاط راست که او آماده است.این را در مورد پویول و ماسچرانو می گویم. من بیشتر از آنکه بخواهم به تیم های حریف نگاه کنم، به ریسکی که می خواهم انجام دهم نگاه می کنم؛ اگر تصمیمم ریسکی باشد، خب این کار را نمی کنم. خیلی وقتها به بازیکنانم می گویم که به این خاطر که سرمربی جدید تیم هستم، از تاثیری که تصمیماتم ممکن است داشته باشد، اطلاعی ندارم. من نیازی نمی بینم که بخواهم به حریفان بعدی فکر کنم. من تا قبل از شنبه فقط به بازی با اوساسونا فکر می کردم  و الان هم فقط به بازی با میلان فکر می کنم و بعد از این بازی، به فکر بازی با رئال خواهم افتاد.

*ارتباط بازی بعدی با بازی قبلی: آنچه شما می گوئید هم درست است ولی می دانیم که شنبه نتیجه خوبی نگرفتیم و بازی تیم ما کمی نامطلوب بود. اگر بخواهیم فکر کنیم که این نتیجه نشان می دهد که ما تیم پیروز نبوده ایم، کار بدی کرده ایم. باید بیشتر به عملکرد تیم نگاه کرد تا نتیجه ورزشی

*این یک امتحان و آزمایش فردی است؟: درست است که ما مقابل دو حریف سنتی قرار می گیریم. دو حریف قدرتمند مثل میلان و رئال. اگر بحث احساسات فردی من باشد، باید بگویم که در دو بازی ابتدایی تیم هم مسئولیت سنگینی را روی دوشم حس می کردم. در تیم های بزرگی مثل بارسلونا، این امتحان هر 4 روز یکبار تکرار می شود و دائما درحال امتحان دادن هستی

*آمادگی مسی برای 180 دقیقه بازی در 5 روز: مسی با ماست و زمانی که از نظر پزشکان آماده باشد، می تواند مثل هربازیکن دیگری تلاش کند.

*میلان دهه 80 یا بارسای دهه90؟ : من بارسا را انتخاب می کنم ولی شاید فرصت طلب به نظر بیایم. به نظر من بارسلونا بهترین تیم تاریخ است. دست کم از دیدگاه من این طور است

*مسی و توپ طلا: از جزئیات دقیق توپ طلا اطلاعی ندارم ولی می دانم که به بهترین بازیکن هر سال تعلق می یابد. بعید می دانم که سرنوشت توپ طلا در این 5 روز مشخص شود. کسانی که رای می دهند به عملکرد بازیکنان در طول یک سال کامل نگاه می کنند و ما خوشحال می شویم که مسی دوباره به این جایزه برسد.

منبع:سایت گل
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 227
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,716
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,258
  • بازدید ماه : 3,258
  • بازدید سال : 42,338
  • بازدید کلی : 2,153,692