loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 82 سه شنبه 1392/07/30 نظرات (0)

طرفداری- الکسیس سانچز اظهار کرد که بارسلونا برای رویارؤیی با میلان آماده است، چرا که نسبت به سال گذشته درسهای زیادی گرفته است.

آبی اناری ها در دور رفت مرحله یک شانزدهم رقابت های چمپیونزلیگ فصل گذشته با نتیجه 2 - 0 مغلوب میلان شده بودند.

سانچر در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "ما از تجارب فصل گذشته درس گرفته ایم. میلان همیشه نشان داده است که تیمی شجاع با قلبی بزرگ است؛ 90 دقیقه متمرکز بازی کردن مقابل آنها مهم است.

آنها بازیکنان بزرگی دارند. سال گذشته آنها این را نشان دادند و من از اینکه دوباره برای بازی کردن به ایتالیا باز می گردم خوشحالم."

گمانه زنی ها بر این است که الکسیس امشب در کنار نیمار و مسی خط حمله بارسلونا را تشکیل خواهد داد. او در این باره گفت:

"من همیشه این احساس را داشتم. من هر بازی مشتاقم تا خودم را اثبات کنم. من این ذهنیت را از آغاز حضورم در بارسلونا داشتم، و اینکه در تمام بازی ها حضور داشته باشم و گلزنی کنم. این چیزی است که تغییر نکرده است.

و من همیشه 100% توانم را به کار می گیرم. در بارسا بازیکنان خوب بسیار زیادی وجود دارد، من آماده بازی کردنم اما هرگز از اینکه فیکس باشم مطمئن نیستم چرا که تیو، پدرو،... نیز هستند.

انتقادها قدرت بیشتری به من می دهند. حالا من در جایی هستم که نمی خواهم ترکش کنم. بازی کردن در کنار نیمار باعث خوشحالی و افزایش اعتماد به نفس من می شود."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,865
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,407
  • بازدید ماه : 3,407
  • بازدید سال : 42,487
  • بازدید کلی : 2,153,841