loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 87 شنبه 1392/01/31 نظرات (0)

ستاره شيليايي بارسلونا از روزهاي خوب خود در نوکمپ مي‌گويد. او بارسلونا را باشگاه يادگيري مي‌داند و اعلام مي‌کند، دوست دارد در تيم محبوب خود سال‌هاي سال بازي کند.

آلکسيس سانچس در فصل گذشته جابه‌جايي تابستاني با بارسلونا به توافق رسيد و راهي اسپانيا شد اما نتوانست در تيم جديدش توانايي‌هاي خود را ثابت کند با اين حال دوست ندارد آبي‌-اناري‌ها را ترک کند.

به گزارش ايسنا،اين مهاجم شيليايي با وجود ابراز علاقه چند باشگاه ايتاليايي به جذب او مي‌خواهد هم چنان در بارسا بماند: "اينجا احساس آرامش مي‌کنم. تمام تمرکزم روي ليگ قهرمانان اروپاست. مي‌خواهم با بارسلونا قهرماني در اين رقابت‌ها را تجربه کنم. از اين که قراردادم در سال 2016 با بارسلونا تمام مي‌شود، ناراحتم. مي‌خواهم سال‌هاي بيشتري در نوکمپ بازي کنم؛ چرا که همه چيز طبق روال پيش مي‌رود."

او افزود: "بارسلونا باشگاه يادگيري است. در اينجا بازيکن چيزهاي زيادي چه در فوتبال و چه در زندگي شخصي ياد مي‌گيرد. در بارسلونا توجه زيادي به بازيکن مي‌شود. مي‌خواهم چيزهاي زيادي ياد بگيريم و هر آنچه در توان دارم، براي بارسلونا رو کنم. در بارسلونا بازيکن ياد مي‌گيرد که در داخل و خارج زمين چگونه رفتار کند. احساس مي‌کنم که در بارسلونا دوباره فوتبال را ياد گرفته‌ام."

مهاجم شيليايي بارسلونا در پايان سخنانش اشاره‌اي هم به مسي کرد و گفت: "از اين که در کنار مسي،‌ بهترين بازيکن جهان بازي مي‌کنم، بسيار خوشحالم."

منبع:ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 259
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,439
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,981
  • بازدید ماه : 3,981
  • بازدید سال : 43,061
  • بازدید کلی : 2,154,415