loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 46 شنبه 1392/07/27 نظرات (0)

طرفداری- جیانلوئیجی بوفون در مورد اینکه چگونه می توانست قبل از انتقال به یوونتوس از پارما به بارسلونا بپیوندد صحبت کرد.

ملی پوش ایتالیایی زمانی که در سال 2001 با 51 میلیون یورو [33 میلیون پوند] به بانوی پیر پیوست، تبدیل به گران قیمت ترین دروازه بان جهان شد، اما همانطور که او این هفته اعلام کرد، این انتقال می توانست کاملاً متفاوت باشد.

بوفون به Sport Mediaset گفت: "قبل از اینکه در سال 2001 به بیانکونری بپیوندم، می توانستم راهی بارسلونا شوم.

پدر من یوونتوس را پیشنهاد کرد. من هنوز هم به خاطر آن روز از پدرم تشکر می کنم، چرا که من لحظات رضایت بخش بسیار زیادی در اینجا تجربه کردم. بارسلونای آن زمان به مانند بارسلونای کنونی نبود!

تمدید قرارداد در سال 2013 قدم مهم دیگری بود. من با وجود پیشنهاد از یک تیم اروپای شرقی که هر بازیکنی را وسوسه می کرد، تصمیم گرفتم در یوونتوس بمانم.

امیدوارم بتوانم چند سال دیگر بازی کنم؛ تا زمانی که بتوانم دوران حرفه ای ام را آنطور که در نظر دارم به پایان برسانم."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 688
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,230
  • بازدید ماه : 1,230
  • بازدید سال : 40,310
  • بازدید کلی : 2,151,664