loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 53 پنجشنبه 1392/07/25 نظرات (0)

طرفداری - یولین دراکسلر فاش کرد آماده ترک شالکه و پیوستن به یکی از تیم های بزرگ دنیاست.

به گزارش اسکای اسپورتس، باشگاه شالکه اصرار دارد که هیچ شانسی برای فروش دراکسلر در پنجره نقل و انتقالات ژانویه وجود ندارد و همچنین او در این تیم خوشحال است. با این حال وینگر 20 ساله آلمانی اذعان می کند که رویای بازی در تیم های بزرگ دنیا را در سر دارد. از آرسنال، چسلی و منچستریونایتد به عنوان مقصد بعدی او نام برده می شود.

وقتی از او پرسیده شد که آرزو داری در چه تیمی بازی کنی، او پاسخ داد: "دو غول اسپانیا، رئال و بارسلونا، بایرن مونیخ و چند تیم در لیگ برتر مثل آرسنال، چلسی و منچستریونایتد.

من به شالکه مدیونم و همیشه در این تیم بوده ام. نیاز دارم که به این نکته همیشه تاکید کنم. صادقانه می گویم آرزو دارم در تیم های بزرگ بازی کنم. لازم نیست در این تیم ها برای جلب توجه بازی کنید، اما اگر اهدافی را که بازیکنان سطح جهانی در سر دارند داشته باشید، یکی از لازمه های آن حضور در بزرگترین تیم های دنیاست."

او همچنین درباره مسوت اوزیل که در تابستان از رئال به آرسنال پیوست نیز صحبت کرد.

"همیشه گفته ام، از طرفداران پروپاقرص مسوت هستم. او در رئال به عنوان یک بازیکن سطح جهانی پرورش یافت. همبازی بودن با او در تیم ملی باعث افتخار من است."

منبع:طرفداری
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,806
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,348
  • بازدید ماه : 2,348
  • بازدید سال : 41,428
  • بازدید کلی : 2,152,782