loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 60 سه شنبه 1392/07/23 نظرات (0)

گل:میلاد غریبی با هزار امید و آرزو و با بهتر شدن شرایط فوتبالش به پرسپولیس آمد.

غريبي : نيمكت نشيني در بارسا را هم دوست ندارم

به گزارش فوتبال آنلاین میلاد غریبی با هزار امید و آرزو و با بهتر شدن شرایط فوتبالش به پرسپولیس آمد اما این باشگاه بزرگ برای او سراب شد و دیگر کمتر کسی اسمی از آن بازیکن سرعتی و تکنیکی سایپا نام می برد که اسمش حتی جلو تر از پیام صادقیان در لیست خرید تیم ها بود . نیمکت نشین های پی یاپی باعث شده تا غریبی قید حضور در پرسپولیس را بزند و به رفتن فکر کند


از تیم امید شروع کنیم . دو بازی با عمان دو برد .


تیم خوبی داریم و می توانیم در آسیا مدعی قهرمانی و رفتن به المپیک باشیم . در هر دو بازی خیلی بهتر از عمان بودیم و باد این تیم را می بریم که در هر دو بازی هم برنده بازی شدیم .


برای خودت چقدر حضور در تیم امید اهمیت داشت ؟


من شرایط خوبی در پرسپولیس نداشتم و بازی نکردن در این تیم اذیتم می کند . در تیم امید  دوباره نفس کشیدم و انگیزه پیدا کردم . برای من این اردو خیلی خوب بود و بد از یک مدت که نتوانستم بازی کنم در تیم امید فرصت خوبی پیدا کردم .


برنامه ات برای ادامه کار چیست ؟


می خواهم با آقای دایی صحبت کنم که اجازه بدهد من بروم به تیم دیگری . من بازیکن روی نیمکت نیستم . هیچ کس از حضور در پرسپولیس بدش نمی آید اما  نیمکت نشینی در بارسا را هم دوست ندارم . تا به حال و همیشه به نظر دایی احترام می گذارم .


دایی عنوان کرده است هیچ بازیکنی را در نیم فصل به تیمی نمی دهد ؟


به خاطر همین می خواهم با ایشان صحبت کنم .باید در مورد شرایط با ایشان صحبت کنم و تصمیم نهایی را بگیریم .


مقصد بعد چه تیمی است ؟


خیلی تیم ها با من و نماینده ام صحبت کرده اند اما هنوز تصمیمی نگرفته ام چون باید تصمیم نهایی را باشگاه پرسپولیس بگیرد .
خوشحالم که با اینکه کم بازی کردم اما هنوز مد نظر خیلی ها هستم .

منبع:فوتبال آنلاین

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,628
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,170
  • بازدید ماه : 2,170
  • بازدید سال : 41,250
  • بازدید کلی : 2,152,604