loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 62 دوشنبه 1392/07/22 نظرات (0)

طرفداری - دروازه بان باشگاه بارسلونا در مصاحبه با برنامه تلویزیونی "telefoot" فرانسه، احتمال رفتنش به موناکو را رد نکرد:" موناکو گزینه خوبی‌ است اما این مدیر برنامه‌های من است که به این کار‌ها می‌‌رسد اما به عنوان یک بازیکن حرفه ای، لیگ فرانسه من را به خود جذب می‌‌کند."

والدس در مورد اتمام دوره بارسلونا می‌‌گوید:" من ۱۰ ساله اینجا هستم و خوشحالم که در ۱۰ سال اخیر جام‌های زیادی برده‌ام اما پس از پایان این فصل، سفر من در بارسلونا به پایان می‌‌رسد."

وی در مورد اریک آبیدال، کاپیتان باشگاه موناکو هم گفت:" آبیدال بسیار خوشحال است و وی دوست بسیار خوبی‌ برای من است. من وی را مثل برادر خود می‌‌دانم و بازی کردن در کنار وی خاص خواهد بود. آبیدال الگوی برای من است."

منبع:طرفداری
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,424
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,966
  • بازدید ماه : 1,966
  • بازدید سال : 41,046
  • بازدید کلی : 2,152,400