loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 84 جمعه 1392/07/19 نظرات (0)

ستاره خط میانی بارسا براین باور است که تلاشها برای متقاعد کردن والدس برای ماندن در این تیم تلف کردن وقت است

 

اینیستا: تلاش برای نگه داشتن والدس، وقت تلف کردن است؛ بارسا خانواده من است


سایت گل- آندرس اینیستا ستاره باتجربه باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که تلاش برای متقاعد کردن  ویکتور والدس برای ماندن در بارسلونا وقت تلف کردن است.

والدس 31 ساله که یازده سال است برای بارسلونا بازی می کند، اخیرا با رد پیشنهاد سران باشگاه کاتالان اعلام کرد که با اتمام قراردادش با بارسا از این تیم جدا می شود.

دراین میان اینیستا که از سال 2002 تاحالا باوالدس هم تیمی است معتقد است که سران بارسا در جلوگیری از جدایی والدس، کاری از دستشان برنمی آید.

اینیستای 29 ساله در صحبت هایی به ال لارگرو گفت:« الان بحث متقاعد کردن والدس در میان نیست. او تصمیمش را گرفته و فکر می کنم که تمام این صحبتها برای متقاعد کردن او برای ماندن، وقت تلف کردن است. والدس دلایلش را توضیح داده و ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم.»

اینیستا که این روزها برای تمدید قراردادش با بارسا مذاکره می کند، در صحبت هایی اعلام کرده که بحث مالی، نقشی در تصمیم او برای تمدید قراردادش ندارد و گفت:« بارسلونا خانواده من است. برایم اصلا مهم نیست که دومین، سومین و یا چهارمین بازیکن پردرآمد باشگاه باشم. من فقط می خواهم بارسلونایی ها همان حسی که من به آنها دارم را به من داشته باشند. مسائل دیگری هم هست که از پول مهمتر است. اگر من می خواستم از بارسا جدا شوم، شاید اوضاع را به نحو دیگری می دیدم ولی وقتی که زمان تمدید قراردادم فرابرسد این کار را خواهم کرد.»

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 240
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,019
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,561
  • بازدید ماه : 3,561
  • بازدید سال : 42,641
  • بازدید کلی : 2,153,995