loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 70 جمعه 1392/07/19 نظرات (0)

هافبک ملی پوش بارسلونا در مورد تمدید قراردادش با این تیم صحبت‌هایی انجام داده است.

بارسلوناز

به گزارش نامه، آندرس اینیستا که مدتی پیش صحبت‌هایی مبنی بر عدم توافقش با سران بارسلونا برای قرارداد جدید به گوش رسیده بود اکنون اعلام کرده به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

قرارداد کنونی اینیستا سال ۲۰۱۴ پایان می‌یابد. از این رو کاتالان‌ها برای نگه داشتن وی در نوکمپ خیلی زود وارد عمل شده تا او را از رفتن به باشگاه‌هایی چون منچسترسیتی و منچستریونایتد بازدارند.

آنتی گالاکتیکو در این زمینه گفت: تمدید قراردادم با بارسلونا چیزی نیست که من را هر روز نگران کند. به هیچ وجه نگران این نیستم که نفر سوم یا چهارم در بارسلونا باشم. فقط می‌خواهم حسی که به این باشگاه دارم به همان شکل باقی بماند. چیزهای دیگری هم هستند که نسبت به پول اهمیت بالاتری دارند.

وی افزود: اگر می‌خواستم بارسلونا را ترک کنم، صبر می‌کردم تا قراردادم تمام شود اما نمی‌خواهم این کار را انجام دهم. زمان تمدید قرارداد که برسد، این کار را انجام خواهم داد. به زودی تمدید می‌کنم.

منبع:نامه نیوز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 504
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,046
  • بازدید ماه : 1,046
  • بازدید سال : 40,126
  • بازدید کلی : 2,151,480