loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 91 چهارشنبه 1392/07/17 نظرات (0)

طرفداری- لانگ لانگ، پیانیست مطرح دنیای موسیقی، از تور اسپانیایی خود که برای اجرای کنسرت بود، استفاده کرد و از اتاق خبر AS دیدن کرد.

این هنرمند 31 ساله یکی از طرفداران بزرگ فوتبال است که به گفته خودش عاشق فوتبال اسپانیا است: "من یکی از طرفداران پروپا قرص لالیگا هستم و مهم نیست که کجا باشم، به هر حال آخرین نتایج این رقابت ها را از AS دنبال می کنم."

لانگ لانگ گفت که او با سردبیر روزنامه AS، آلفردو رلانیو، معاون سردبیر، الخاندرو الورتگوی، مدیر روزنامه، خوان کانتون، و خاویر مورنو، ویرایشگر El País گفتگو کرده است.

در اتاق پذیرایی AS، که از عکسهای تاریخی قهرمانان ورزشی احاطه شده بود، لانگ لانگ مقابل 2 عکس توقف کرد. اولین عکس، عکسی بود که هر پنج بازیکن کهکشانی در آن حضور داشتند: رونالدو، زیدان، رائول، بکهام و فیگو. برای لانگ لانگ آنها برخی از قهرمانان دوران کودکی او بوده اند.

این پیانیست چینی گفت که اغلب، زمانی که پشت پیانو خود می نشیند، فکر می کند که یک فوتبالیست است، و می خواهد "یک ضربه ایستگاهی فوق العاده" بزند. او سپس در کنار رلانیو و مورنو عکسی به یادگار گرفت.

بعد از آن او در مقابل عکسی فوق العاده از مایکل جردن بزرگ توقف کرد. لانگ لانگ گفت: "او بزرگترین قهرمان من است. او الهام بخش و منبع انرژی من است. من اخیراً او را در پروازی از سمت ایندیاناپولیس به سمت شیکاگو دیدم و در نهایت موفق شدم تا با او دست بدهم!"

لانگ لانگ دفتر روزنامه AS را با شوخی کردن در مورد وضعیت فعلی رئال مادرید ترک کرد و برای مصاحبه با El País به طبقه بالا رفت. او امشب در مادرید اجرا خواهد داشت و پنجشنبه شب در پایان تور اسپانیایی خود به بارسلونا خواهد رفت.

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 730
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,272
  • بازدید ماه : 1,272
  • بازدید سال : 40,352
  • بازدید کلی : 2,151,706