loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 84 جمعه 1392/01/30 نظرات (0)

کاپيتان سابق تيم ملي فوتبال هلند معتقد است از ميان بايرن و بارسلونا، يکي قهرمان اروپا خواهد شد.

با نزديک شدن به موعد برگزاري ديدارهاي رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا در هفته آينده، بازار پيش‌بيني‌ها در مورد نتايج اين پيکارها در بين اهالي ورزش جهان همچنان داغ است. مارک فان‌بومل که بعد از رقابت‌هاي يورو 2012 از «لاله‌هاي نارنجي» (تيم هلند) در سن 35 سالگي کناره‌گيري کرد، جزو آخرين نفراتي است که در اين مورد اظهار نظر کرده است.

وي گفت:‌ رويارويي بايرن و بارسا را در نيمه نهايي ليگ قهرمانان را حتما تماشا خواهم کرد. چون گمان مي‌کنم قهرمان امسال اروپا از بين اين دو تيم است.

به گزارش فارس، اين بازيکن مجرب و زحمتکش خود 4 سال براي مونيخي‌ها و يک سال نيز براي کاتالان‌ها بازي کرده است. وي در گفت‌وگو با روزنامه ال‌موندو ديپورتيو افزود: البته در مصاف اين دو تيم، من بي‌طرف هستم. هم براي بايرن و هم براي بارسا بازي کرده‌ام. در اين 2 تيم اوقات بسيار خوشي داشتم. هر چند مدت حضورم در بايرن، خيلي بيشتر از بارسا بود. فکر مي‌کنم با توجه به ديدار رفت و برگشت اين دو، ما مسابقات بسيار تماشايي و درخور توجهي خواهيم داشت که علاقمندان فوتبال سراسر دنيا مي‌توانند از تماشاي اين مسابقات واقعا لذت ببرند.

وي معتقد است نبرد اين دو تيم آلماني و اسپانيايي، نبردي برابر خواهد بود که يکي بر ديگري برتري نخواهد داشت.

ستاره با تجربه هلندي‌ها عنوان کرد:‌ بسياري مي‌گويند بايرن برتري و شانس بيشتري دارد. به اين جدال من طور ديگري مي‌نگرم. چون معتقدم تيمي که ليونل مسي را دارد، شانس‌اش کم نيست.

او افزود: هر دو هم اکنون بهترين‌ تيم‌هاي قاره هستند. اطمينان دارم برنده اين نبرد قهرمان قاره خواهد شد. براي اين منظور يکي از تماشاگراني که بازي نهايي را در ويمبلي از نزديک تماشا خواهد کرد، من هستم.

مصاف رفت بايرن و بارسا سه‌شنبه شب در ورزشگاه آليانس‌آره‌نا مونيخ انجام خواهد شد.

 

منبع:ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 456
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 998
  • بازدید ماه : 998
  • بازدید سال : 40,078
  • بازدید کلی : 2,151,432