loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 61 جمعه 1392/01/30 نظرات (0)

و گفته ادامه حضورش در بارسلونا بستگی به تصمیم مقامات باشگاه دارد.

اریک آبیدال گفته دوست دارد در بارسلونا بماند اما همه چیز وابسته به تصمیم باشگاه است.

این بازیکن 33 ساله در 6 آوریل در برد پنج بر صفر مقابل مایورکا سرانجام توانست به میادین برگردد. او که عمل پیوند کبد انجام داده می‌گوید: «اگر سلامتی‌ام اجازه دهد به فوتبال ادامه خواهم داد. دوست دارم در بارسا بمانم اما این بستگی به نظر آنها دارد.

هیچ پیشنهادی از باشگاه‌های دیگر نداشته‌ام. البته تماس‌های بسیاری داشته‌ام. اما بارسا با من بسیار عالی رفتار کرده.»

او درباره عمل جراحی‌اش هم گفته: «جراحان به من گفتند چه کبدهایی بیشترین احتمال پذیرش را دارند. البته من نمی‌خواستم کبد فردی زنده به من پیوند زده شود. بهترین دوست من هم کبدش سازگار بود اما آنها در نهایت پسرعمویم را انتخاب کردند. باید از او تشکر کنم چون ارزش کار او بسیار بالا است. ستایش‌ها باید از او باشد نه از من.

بعد از سرطان زندگی را متفاوت می‌بینم هرچند همان فرد هستم. این کلمه سرطان بسیار قدرتمند است.

در نگاه اول زمانی که با پزشکان صحبت می‌کنید می‌ترسید. من کاملا بد واکنش نشان دادم اما آن را پذیرفتم چون فرد بسیار مثبتی هستم.»

منبع:سایت گل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,505
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,047
  • بازدید ماه : 4,047
  • بازدید سال : 43,127
  • بازدید کلی : 2,154,481