loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 74 جمعه 1392/01/30 نظرات (0)

گفته می شود داوید ویا مورد توجه آرسنال قرار دارد و از اینتر هم به عنوان مقصد بعدی الکسیس سانچس نام برده می شود.

دنی آلوس، مدافع بارسا، از مدیران این باشگاه خواست به جای فروش بازیکنانی مانند داوید ویا و الکسیس سانچس در تابستان پیش رو، به فکر تقویت این تیم باشند.

گفته می شود داوید ویا مورد توجه آرسنال قرار دارد و از اینتر هم به عنوان مقصد بعدی الکسیس سانچس نام برده می شود.

با این وجود، دنی آلوس معتقد است باشگاه بارسلونا باید تمام تلاشش را برای نگه داشتن این دو بازیکن بکند و آنها را بازیکنان مهمی برای آبی و اناری ها دانست.

این ملی پوش برزیلی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اگر به من بستگی دارد، من به جای فروختن داوید ویا و الکسیس، تیم را تقویت می کردم زیرا از داشتن این دو در تیم خیلی راضی هستیم. هر دو آنها بسیار حرفه ای هستند و این از همه چیز مهمتر است."

آلوس همچنین در مورد آینده نیمار، ملی پوش جوان برزیلی، گفت:" این چیزی است که من هم منتظر مشخص شدن آن هستم. نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم زیرا هر بار در مورد آن صحبت کردم، یک جنجالی ایجاد شده است."

گفته می شود نیمار قرار است بعد از جام کنفدراسیون ها، مذاکراتش با باشگاه بارسلونا را آغاز کند.

منبع:سایت گل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 800
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,342
  • بازدید ماه : 1,342
  • بازدید سال : 40,422
  • بازدید کلی : 2,151,776