loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 91 جمعه 1392/01/30 نظرات (0)
مدافع فرانسوی بارسا که پس از مبارزه ای طولانی دوباره به میادین بازگشته است می خواهد که قرارداد خود را تمدید کند.
آبیدال: می خواهم تمدید کنم ولی هنوز بارسا به من پیشنهادی نداده است

اریک آبیدال که در حال حاضر به تمرینات بارسا بازگشته است منتظر تماس مسئولاین باشگاه برای تمدید قرارداد است. قرارداد فعلی او در تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان می رسد. 

به نظر می رسد که ممکن است در آینده آبیدال نه عنوان فوتبالیست، بلکه به عنوان سفر ورزشی بارسلونا در کنار این تیم باشد. آبیدال در این مورد گفت:" در حال حاضر سلامت من اجازه می دهد که به بازی کردن ادامه بدهم. اما قرارداد فعلی من رو به پایان است. نمی دانم که اگر باشگاه خواهان تمدید قرارداد با من نباشد چه کار خواهم کرد."

آبیدال در دورانی که با بیماری خود دست و پنجه نرم می کرد، ۱۹ کیلو از وزنش را از دست داد و چندین بار مورد عمل قرار گرفت. آبیدال امیدوار است که هرچه سریع تر با باشگاه در مورد آینده اش صحبت کند.

مدافع فرانسوی  آبی اناری ها ادامه داد:" ممکن است که به عنوان سفیر باشگاه به فعالیت خود ادامه دهم.  آن ها اشاراتی کرده اند ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست. مطمئن هستم که رئیس باشگاه برای من برنامه هایی دارد ولی من تنها کسی هستم که می توانم برای آینده ام تصمیم بگیرم. علاقه شخصی خودم این است که به فوتبال ادامه دهم و در بارسا بازنشسته شوم ولی این به تصمیم مدیران باشگاه بستگی دارد."

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,545
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,087
  • بازدید ماه : 2,087
  • بازدید سال : 41,167
  • بازدید کلی : 2,152,521