loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 60 جمعه 1392/01/30 نظرات (0)
تیم های رئال مادرید و بارسلونا از اسپانیا باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف دو غول فوتبال آلمان بروند.  با این قرعه می تواند شاهد فینالی تمام اسپانیایی یا تمام آلمانی بود.

دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا معتقد است که دو تیم کشورش قطعا در مقابل بایرن و دورتموند شرایط سختی خواهند داشت.

دل بوسکه: رئال و بارسا کار سختی در مقابل آلمانی ها خواهند داشت

دورتموند     

" من از دیدن موفقیت های دورتموند شگفت زده نشده ام. آن ها کاملا شایسته حضور در این مرحله از رقابت ها هستند. با توجه به سه تیم دیگر در این مرحله می تواند گفت که بازی های بسیار پر تنشی را شاهد خواهیم بود. بارسلونا نیز در مقابل بایرن کار بسیار سختی برای صعود در پیش دارد.
 هنگامی که از سرمربی سابق رئال در مورد کلوپ سوال شد، پاسخ داد:" تیم کلوپ در خط حمله توانایی های زیادی دارد و رئال باید مراقب حملات آن ها باشد."

 

بایرن مونیخ 

بایرن مونیخ بازیکنان بسیار با ارزشی در اختیار دارد و همچنین سرمربی با تجربه ای هدایت آن ها را بر عهده خواهد داشت. نتایج آن ها در این فصل بیانگر قدرت آن می باشد."

 

فینال تمام اسپانیایی   

" مسلما انتظار چنین فینالی را دارم، فکر می کنم که بارسا و رئال مدعی صعود باشند ولی در فوتبال مدعی بودن و برتری بر روی کاغذ همیشه تضمین برنده شدن نیست."

 

 

ژاوی مارتینز 

"من به خاطر عدم دعوت او به تیم ملی مورد انتقاد های شدیدی قرار گرفته ام،  خیلی ها فکر می کنند که من به خاطر بازی برگشت تیم های بایرن و آرسنال از او دعوت به عمل نیاورده ام  ولی این باور غلطی است، من مدت زیادی بازی های او را زیر نظر داشته ام. او همچنان یکی از بازیکنانی است که مد نظر ما می باشد. سعی می کنم که بازیکنان را بر اساس توانایی هایشان انتخاب کنم و بهترین ها را به تیم ملی دعوت کنم."

 

کاسیاس    

"ایکر ۱۴۳ بار برای تیم ملی  اسپانیا به میدان رفته است و این رکورد فوق العاده است. او شایسته تقدیری خاص از سوی هواداران فوتبال اسپانیاست. به عنوان یک سرمربی احترام زیادی برای کاسیاس قائل هستم زیرا او از اسطوره های فوتبال اسپانیا به شمار می رود و نمی خواهم که در مورد مشکلات او در رئال مادرید صحبت کنم زیرا او بازیکن آن باشگاه است و باید به تصمیمات سرمربی رئال احترام گذاشت."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,488
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,030
  • بازدید ماه : 4,030
  • بازدید سال : 43,110
  • بازدید کلی : 2,154,464