loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 53 جمعه 1392/07/05 نظرات (0)

طرفداری - سانتی کازورلا اعتقاد دارد درک لقب جادوگر برایش سخت است.

به گزارش Talksport و به نقل از گانرزتراست:

 

در مورد حضور مسوت اوزیل در آرسنال.
او درون زمین کیفیت بسیاری دارد. به همین دلیل آمدن او به آرسنال تا این اندازه مهم بود زیرا اوزیل یک بازیکن درجه یک است. فکر می کنم هواداران خیلی خوشحالند، زیرا چنین بازیکن خوبی به باشگاه آمده به این معناست که امکان قهرمانی در جام ها وجود دارد.

در مورد اینکه آیا از شنیدن خبر خروج اوزیل از زئال متعجب شدید.
بله تا حدودی. سخت است درک کنید چرا رئال مادرید به او اجازه داد به آرسنال بیاید اما برای ما خبر خوبی است.

در مورد اینکه هواداران هیجان زده اند که با بازگشت شما، آرسنال چطور بازی می کند.
خوش شانسم زیرا می توانم در سمت چپ یا راست بازی کنم و یا به عنوان مهاجم دوم کار کنم بنابراین برای من مشکلی نیست که در هر کجای سیستم قرار گیرم. با مربی صحبت کردم و به او گفتم هرکجا که او بخواهد بازی می کنم. عملکردم در چپ آغاز می شود اما بسته به جریان بازی به وسط هم می روم. ونگر قبل از هر بازی با من صحبت می کند و می گوید" "در سمت چپ بازی می کنی اما تنها وقتی که توپ را در اختیار نداریم. وقتی توپ برای ماست، می توانی به مرکز بیایی و آزاد هستی."

در مورد اینکه هواداران در نخستین فصل حضورتان شما را به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب کردند.
در فصل اول در تیم جدید و با زبان جدید کار می تواند سخت باشد. اما آرسنال همانند ماگالا و ویارئال بازی می کند و این برای بازی من مناسب است. مربیان متفاوت هستند اما فلسفه میان ونگر، پلگرینی و دل بوسکه مشابه است. پلگرینی می گفت توپ را کنترل کنیم، ونگر می گوید توپ را کنترل کنیم، دل بوسکه هم می گوید توپ را کنترل کنیم. برای من، آسان است که همه آنها ارزش های خاصی را مد نظر دارند.

در مورد ایکه رئال مادرید نیز علاقه مند به جذب شما بود.
بله فرصتی برای ملحق شدن به آنها وجود داشت اما در فوتبال، مذاکرات هر روز تغییر می کنند و در نهایت امکان رفتن به مادرید وجود نداشت اما اکنون این مشکلی برایم محسوب نمی شود. 

در مورد اینکه قبل از آمدن به آرسنال با رابرت پیرس و سسک فابرگاس صحبت کردید.
وقتی آرسنال به سراغم آمد با هر دوی آنها صحبت کردم و نظرات آنها بسیار مهم بودند. فابرگاس با من صحبت کرد و گفت آرسنال باشگاه درجه یکی است که تاریخچه بزرگی دارد و شاید بتوانی در آنجا قهرمان جام ها شوی. این تغییر بزرگی در حرفه ام بود زیرا در ویارئال و مالگا بسیار سخت بود که قهرمان جام ها شویم. 

هرچند همیشه بازی آرسنال را تماشا می کردم زیرا عاشق لیگ برتر بودم. آنها فوتبال خوبی بازی می کنند، ورزشگاه و جو خوبی دارند، خصوصا برگ کمپ و تیه ری هانری را به یاد دارم زیرا آنها بازیکنان درجه یکی در تیم بودند. چرا برگ کمپ؟ او توانایی فنی بسیاری داشت، عاشق تماشای بازی او بودم.

در مورد اینکه به شما لقب جادوگر کوچک را داده اند.
چی؟ جادوگر؟ درک آن سخت است، نه؟ از نظر من بازیکنانی مانند برگ کمپ و اوزیل جادورگرند اما نمی توانم خودم را در چنین سطحی ببینم.

در مورد اینکه یکی از کوتاه قامت ترین بازیکنان در لیگ برتر هستید.
وقتی جوان تر بودم، قامت من یک مشکل بود زیرا تیم ها پر از بازیکنان قدرتمند بودند. اکنون اوضاع تغییر کرده. مسی، اینیستا و من. اکنون کار آسان تر شده. اما وقتی حرفه فوتبال را شروع کردم کار سخت بود زیرا بازیکنان بزرگ و قوی بودند. خوشبختانه هر سال کمی اوضاع تغییر کرد و اکنون بیشتر از اینکه در مورد مسائل فیزیکی باشد، در مورد مهارت های تکنیکی است.

در مورد گمانه زنی ها پیرامون آینده آرسن ونگر.
متعجب شدم زیرا برای 17 سال در آرسنال حضور دارد، این طور نیست؟ این زمانی طولانی است و برای من او یک مربی درجه یک است. معتقدم که بهترین مربی تاریخ آرسنال است. او در حرفه من نیز نقش بسیار مهمی ایفا می کند زیرا به من کمک می کند هر روز به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

در مورد ناکامی در فصل گذشته.
فکر می کنم مشکل اصلی این بود که تیم خوبی داشتیم اما نتایج معمول را بدست نمی آوردیم. برای مثال دیداری مقابل فولهام را به یاد دارم که 2 - 0 جلو بودیم و سپس بازی 2-2 و بعد 3-2 و بعد 3-3 شد. امسال مهم است که نتایج مشابهی نداشته باشیم، برای این که قهرمان لیگ برتر شویم نیاز داریم در تک تک بازی ها پیروز شویم. ثبات ملاک اصلی رسیدن به قهرمانی است.
 
در مورد تفاوت میان فوتبال اسپانیا و انگلستان.
اکنون در اسپانیا فکر می کنم مسائل بیشتر تاکتیکی است و این موضوع خسته کننده تر است. از نظر من بارسلونا و مادرید با بقیه تیم ها فاصله زیادی دارند. اما در انگلستان سطح بالاتری است و رقابت بیشتر است. و از نظر من این بهتر است.

برای مثال امکان پذیر است که منچستر سیتی مقابل کاردیف بازی کند و شکست بخورد. در اسپانیا عادی است که رئال مادرید مقابل رئال مایورکا بازی کند و ببرد. برای دیگر تیم ها رقابت کردن دشوار است. بنابراین لیگ برتر سرگرم کننده تر است اما هنوز هم فوتبال اسپانیا را تماشا می کنم زیرا ویارئال و ماگالا تیم هایی هستند که عاشق آنها هستم.

در مورد فرزندانتان.
یک پسر و یک دختر، دخترم تنها 5 ماهه است اما پسرم احساس دیوانه واری در قبال فوتبال دارد. همیشه می گوید "بابا فوتبال بازی کنیم، بابا فوتبال بازی کنیم."

منبع:طرفداری
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 255
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,355
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,897
  • بازدید ماه : 3,897
  • بازدید سال : 42,977
  • بازدید کلی : 2,154,331