loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 73 پنجشنبه 1392/07/04 نظرات (0)

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پاسخ اظهارات مدافع بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی را داد.

بارسلوناز

کارلو آنچلوتی ناراحتی خود از عملکرد تیمش با وجود پیروزی ۲ بر یک شب گذشته مقابل الچه را پنهان نکرد و اظهار داشت: خوشحال نیستم؛ باید جور دیگری بازی کنیم. معلوم است که از این بازی راضی نیستم؛ بهترین چیز این مسابقه نتیجه آن بود اما این کافی نیست؛ باید بهتر از این بازی کنیم.

وی ادامه داد: الچه هجومی و بسیار منسجم بازی کرد و شایسته تساوی بود. خیلی سخت است که از روی نیمکت درباره صحنه پنالتی صحبت کرد و من نمی‌خواهم در کل راجع به تصمیمات داوری اظهار نظر کنم. با په‌په صحبت کردم و او به من گفت پنالتی واضح بود.

سرمربی رئال مادرید در پاسخ به اظهارات پیکه در شبکه‌های اجتماعی که گفته بود تماشای بازی مادرید مانند تماشای فیلم‌های کمدی است، خاطرنشان کرد: او باید به بازی کردن فکر کند و صحبت نکند؛ بهتر است در زمین مسابقه باشد.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم مثل امشب بازی کنیم، مسلما در دربی برنده نمی‌شویم و من فکر می‌کنم همه این را می‌فهمند. باید بهتر با جنگندگی و مسئولیت بیشتر بازی کنیم.

آنچلوتی تأکید کرد: دوست ندارم درباره تیم حریف حرف بزنم. آنها بازی خوبی با سازماندهی دفاعی مناسب را به نمایش گذاشتند. قرار است چندین بار مقابل رقبایی مثل آنها به میدان برویم و من باید راه حلی پیدا کنم. راه حل را در خط‌ها پیدا نمی‌کنیم، ما عرضی بازی می‌کنیم و این کار را برای دفاع حریف آسان می‌کند.

منبع:فوتبال.آی آر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 3,192
  • بازدید سال : 30,198
  • بازدید کلی : 2,141,552