loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 57 جمعه 1392/01/30 نظرات (0)
مارک بارترا، مدافع جوان بارسلونا اعتقاد دارد که شایستگی لازم برای مورد اعتماد قرار گرفتن از طرف کادر فنی در بازی مقابل بایرن مونیخ را دارد.
بارترا: اگر به من اعتماد شود، به خوبی جواب اعتماد را می‌دهم

مارک بارترا مدافع جوان بارسلونا انگیزه زیادی برای بازی در آلمان در مقابل بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان دارد. به گزارش اسپورت، بارترا پس از تمرین امروز تیم بارسلونا در این مورد گفت: ”من انسان سخت‌کوش و بلندپروازی هستم. یک بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مبارزه بزرگی برای من است و اگر به من اعتماد شود، پاسخ این اعتماد را خواهم داد.“

غیبت پویول، ماسکرانو و آدریانو در این دیدار گزینه‌های دیگری را پیش روی تیتو ویلانوا و کادر فنی بارسلونا قرار داده است تا در کنار پیکه زوج خط دفاعی بارسا را تشکیل دهند و بارترا یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها است: ”در چند بازی گذشته من فرصت‌های بیشتری برای بازی پیدا کردم. من از عملکرد خود راضیم و در زمین و در کنار دیگر بازیکنان بسیار راحت هستم. من روز به روز پیشرفت می‌کنم و در شرایط بهتری قرار می‌گیرم.“

بارترا می‌داند که این بازی بزرگی است ولی عطش زیادی برای آن دارد: ”ما با یکی از بهترین تیم‌های جهان مبارزه می‌کنیم. می‌دانم که بازی سختی خواهد بود، ولی هرچه بازی دشوارتر باشد، انگیزه من بیشتر است. اگر بازی کنم تلاش می‌کنم که بهترین بازی خود را ارائه دهم.“


با وجود آن که بارترا در این فصل فرصت کمی پیدا کرده است ولی دوست ندارد در مورد رفتن از بارسا بشنود: ”من همیشه رویای بازی در بارسلونا را داشته‌ام. از بچگی همه تلاشم را برای رسیدن به این آرزو انجام دادم. وقتی من به تیم اصلی رسیدم فرصت‌های زیادی برای بازی پیدا نکردم ولی تمرین در کنار بهترین بازیکنان جهان چیزی است که باعث پیشرفت من شده است و زمانی که فرصت بازی رسید، من از آموخته‌های خود استفاده کردم.“

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,248
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,790
  • بازدید ماه : 2,790
  • بازدید سال : 41,870
  • بازدید کلی : 2,153,224