loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 73 پنجشنبه 1392/01/29 نظرات (0)
ژاوی هرناندز به تازگی مصاحبه ای با تلویزیون رسمی بارلسلونا انجام داده است و در آن به موضوعاتی همچون رویارویی با بایرن، مورینیو و نیمکت نشینی کاسیاس پرداخته است.

ژاوی در این مصاحبه گفت که هواداران بارسا دوست ندارند در فینال با رئال مادرید روبه رو شوند.

ژاوی: کاسیاس شایسته نیمکت نشینی نیست؛ مورینیو باعث پیشرفت فوتبال نشده است

رویارویی با رئال در فینال   

" من درک نمی کنم که چرا بسیاری از هواداران بارسلونا دوست ندارند که ما با رئال در فینال رو به رو شویم. باید خوش بین بود، این فوتبال است و شما باید از آن لذت ببرید. ما می توانیم به فینال برسیم و قهرمان لیگ قهرمانان شویم. کلید موفقیت این است که باور داشته باشیم که می توانیم پیروز شویم و بازی با میلان در نیو کمپ را الگو خود قرار دهیم."

ژاوی ادامه داد:" بارسا نسبت به رئال و هر باشگاه دیگری در ۱۰ سال اخیر برتری داشته است. مشکل ما این است که به موفقیت های زیادی رسیده ایم و با ارائه سطح بالایی از فوتبال همه انتظار دارند که شکست دادن پاریس سن ژرمن امری کوچک برای ما به نظر برسد."

 

بازی با بایرن در نیمه نهایی   

"این درست است که آن ها در فرمی ایده آل به سر می برند. آن ها قهرمانی خود در بوندسلیگا را قطعی کرده اند و با حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان از روحیه بسیار خوبی برخور هستند. اما در هر دو باشگاه از قدرت های برتر اروپا می باشند و قهرمانی در لیگ قهرمانان برای هر دو به یک اندازه مهم است."

 

دیدار رئال و دورتموند   

"فکر می کنم که رئال مدعی صعود به فینال باشد."

 

وابستگی بارسلونا به مسی    

" این موضوع که مردم فکر می کنند که ما به مسی وابسته هستیم ما را آزار نمی دهد. ما خوشحال هستیم که مسی همراه ماست و می تواند به بهبود شرایط تیم کمک کند. ما خوش شانس هستیم که با او  هم دوره شده ایم، مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و این موضوع را هر روز با با نمایش خود نشان می دهد. همان طور که اینیستا در کنفرانس متبوعاتی خود گفت ما از وابسته بودن به مسی استقبال می کنیم."

 

مصدومیت اخیر     

"در حال حاضر اصلا به آن فکر نمی کنم. در چند ماه اخیر این مصدومیت به وجود آمده است ولی من حتی برای تیم ملی نیز بازی کردم. فکر می کنم که بازی کردن برای اسپانیا کار اشتباهی بود ولی در اکنون مشکلی ندارم به طور کامل با تیم تمرین می کنم."

 

ویکتوروالدز

"با توجه به شناختی که از ویکتور دارم بسیار ناراحت هستم که او در حال ترک باشگاه است. او یک دوست خوب و بازیکنی است که از دوران کودکی در کنار او فوتبال بازی کرده ام او بسیار سخت تلاش می کند و هیچکس به اندازه او از طرف رسانه بی لطفی ندیده است."

 

بیماری های تیتو و آبیدال   

"شرایطی که ما تجربه کردیم قابل مقایسه با هیچ تیمی نبود. مجبور بودیم که با دو بیماری بسیار جدی مواجه شویم. با اینکه تیتو در نیو یورک حضور داشت و در کنار ما نبود،  روح او در کنار با ما بود. او انسانی فوق العاده و شخصیتی بسیار جدی دارد. او به یک رهبر معنوی برای تیم تبدیل شده است."

 

کاسیاس   

" فکر می کنم که شرایطی که او در آن قرار دارد نا عادلانه است. دیدن او بر روی نیمکت برای من بسیار دشوار است. او شایسته چنین رفتاری نیست. آیا او به بارسا می آید؟ فکر نمی کنم که چنین اتفاقی رخ دهد. او یه مادریدی با تعصب است و هیچ وقت باشگاه رو ترک نمی کند ولی اگر او به بارسا بیاید بیشترین استقبال را از او خواهیم داشت ولی صادقانه بگویم که فکر نمی کنم چنین اتفاقی رخ دهد."

 

مورینیو   

" دوست ندارم در مورد او صحبت کنم زیرا به نظر می رسد که من قصد تخریب او  و بی اعتبار کردنش را دارم. تنها چیزی که می توانیم در مورد او بگویم این است که او باعث پیشرفت و تغییری در فوتبال نشده است. او شیوه را دنبال می کند که سرمربی های زیادی قبلا از آن استفاده کرده اند. به او احترام می گذارم. او ۳ سال در اسپانیا بوده است و من رابطه خوبی با او دارم."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,592
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,134
  • بازدید ماه : 2,134
  • بازدید سال : 41,214
  • بازدید کلی : 2,152,568