loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 84 پنجشنبه 1392/01/29 نظرات (0)

من در ماه های اخیر دو یا سه مصدومیت داشتم. لحظاتی هم بود که با درد و ناراحتی بازی می کردم ولی الان حالم خوب است

چابی ارناندس، ستاره باتجربه و مغز متفکر باشگاه بارسلونا در گفتگو با بارسلونا تلویزیون از مسائل مختلفی صحبت کرده؛از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و مصاف احتمالی رئال-بارسا در فینال گرفته تا بازی با بایرن و البته از اینده ویکتور والدس و ایکر کاسیاس هم صحبت کرده.

دراینجا از شما دعوت می کنیم تا متن این گفتگو رادر دو قسمت مطالعه کنید.این بخش دوم مصاحبه چابی:

چابی در مورد وابستگی بارسا به مسی گفت:« شنیدن اینکه می گویند بارسا به مسی وابسته است،اصلا مارا ناراحت نمی کند. ما کاملا خوشحال و راضی هستیم که چابی با ماست.از نظر خود من او بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است و خودم بارها و بارها این را گفته ام. مسی هر بار که بازی می کند این را اثبات می کند. اینیستا هم اخیرا در کنفرانس خبری گفته بود که از واژه «وابستگی بارسا به مسی»استقبال هم می کند.»

مصدومیت چابی سوال دیگری بود که از کاپیتان باشگاه کاتالان پرسیده شد:«این مصدومیت دیگر به دست فراموشی سپرده شده. من در ماه های اخیر دو یا سه مصدومیت داشتم. لحظاتی هم بود که با درد و ناراحتی بازی می کردم ولی الان حالم خوب است و با 100% توان با تیم تمرین می کنم.»

چابی در مورد آینده ویکتور والدس در بارسا گفت:« نمی دانم که ویکتور به چه فکر می کند. باشناختی که ازاو دارم،والدس پسر فوق العاده ای است و خیلی ناراحتم که می رود. یک دوست خوب و یک الگوی خانگی از جمع ما خواهد رفت. بازیکنی که به نظر من شاید بدترین رفتارهای جنجالی و رسانه ای با او شده بود.»

کاپیتان بارسا در مورد بازگشت تیتو و آبیدال به اردوی آبی اناری ها هم صحبت کرد:«ما سختی هایی کشیدیم که هیچ تیم دیگری در دنیا آن را تجربه نکردند؛دو بیماری خیلی سخت و جدی آبیدال و تیتو. تیتو در نیویورک بود. در جمع ما نبود...اما بود.. او انسان فوق العاده ای است و به شدت تلاش می کند. تیتو الگوی بزرگی برای ماست و از این جهت به ما نیروی زیادی می دهد. او لیدر روحی تیم ماست.

رقابت های لالیگا، موضوع بحث دیگری بود که مطرح شد:«ما شرایط خیلی خوبی در لالیگا داریم. در شرایطی که غیرقابل بهبود نیست. باید قهرمانی مان را هر چه زودترمسجل کنیم ولی در شرایط مثال زدنی ای هستیم. از ابتدای فصل می توانستیم حدس بزنیم که چنین فصلی خواهد شد: یک لالیگا فوق العاده برای ما. اکثر بازیکنان تیم دراین قهرمانی مشارکت داشتند و همه ما احساس مهم بودن می کنیم.

چابی در مورد حال و روز کنونی کاسیاس گفت:« به نظر من شرایط او ناعادلانه است. از دیدن او روی نیمکت ذخیره ها حس خوبی ندارم. شایستگی این را ندارد. آیا او را در بارسلونا می بینم ؟ ایکر به بارسلونا نمی آید ؛ او خیلی مادریدی است و او را خارج از رئال نمی بینم؛ البته به او خوشامد می گویم (اگر بخواهد به بارسا بیاید)ولی راستش را بخواهید بعید می دانم که به اینجا بیاید

و در نهایت چابی در مورداقای خاص سرمربی رئال هم صحبت کرد و گفت:«حس خوبی از صحبت کردن راجع به این موضوع ندارم چون به نظر می رسد که می خواهم چوب لای چرخ مورینیو کنم. ولی من می خواهم بگویم که مورینیو چهره انقلابی فوتبال نیست. سیستمی که او به کارمی گیرد، سیستمی است که خیلی های دیگر هم از آن استفاده می کنند. من برای اواحترام زیادی قائلم. مورینیو 3 سال اینجا با ما بود و ما رابطه خیلی خوبی با او داشتیم.

منبع:سایت گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,662
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,204
  • بازدید ماه : 2,204
  • بازدید سال : 41,284
  • بازدید کلی : 2,152,638