loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محب در تاریخ 1392/07/16 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام وقت بخیر
من برات پیشنهادی دارم خوب بیا تبادل ایفرم بیا منو ایفرم کن منم تو رو ایفرم میکنم ایفرم کدی هست که اگر تو اینجا بزاری بازدیدت برای منم ثبت میشه و اگر من بزارم بازدیدم برا تو ثبت میشه بیا هردومون تبادل ایفرم کنیم ممنون برای تماس با من از طریق شماره ی 09358994312پیامک ارسال کن و یا بیا تو سایتم همینجوری در تماس باش موفق باشید
پاسخ : سلام
ممنون ولی شرمنده

این نظر توسط SaEeD در تاریخ 1392/07/10 و 8:55 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگ باحالی داری
منم یه وبلاگ جدید درست کردم که خیلی خوش حال میشم باهم هم تبادل لینک و هم تبادل لوگو کنیم.اگه موافق بودی بهم خبر بده
مرسی
پاسخ : سلام، حتما

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1392/07/06 و 15:19 دقیقه ارسال شده است

داداش اندازه لوگوی شما بزرگ تره!
اون وقت وب بهم میخوره!
یه لوگو در این اندازه درست کنید منم حتما میذارمش:
http://uploadtak.com/images/m3366_fbfmtjvwihuyplvsn09.png
ممنون که لوگومو گذاشتین!
فقط یه لوگو لازمه که در اون اندازه بسازی و بهم بدی تا بذارمش اونجا!
راستی یه چیز دیگه! میتونم از وبتون مطلب کپی کنم؟!
با منبع یا بدون منبع؟؟!؟؟!؟!
پاسخ : روچشم الآن میسازم یدونه.
داداش شماهرجوردوست داری کپی کن بامنبع یابدون منبع.

این نظر توسط مدیریت وب سایت محبین دانلود در تاریخ 1392/07/03 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

با سلام دوست گرامی از اینکه وقت با ارزشت رو در اختیار ما گذاشتی برای مصاحبه متشکریم
ما مصاحبه با شما رو در وب محبین دانلود برای کاربران به نمایش میگزاریم و لینک صفحه مصاحبه رو براتون ارسال میکنیم اگه دوست داشتید جایی ترتیب بدید در بارسلوناز با این عنوان:مصاحبه وب سایت محبین دانلود با مدیر بارسلوناز
و لینکی که براتون ارسال میکنیم
----------------
با تشکر فراوان
مدیریت وب سایت محبین دانلود
پاسخ : بله خواهش می کنم. حتما این کارو می کنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,915
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,457
  • بازدید ماه : 2,457
  • بازدید سال : 41,537
  • بازدید کلی : 2,152,891