loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 83 سه شنبه 1392/06/26 نظرات (0)

طرفداری- بایرن مونیخ و زسکا مسکو در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تا ساعاتی دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

این اولین تجربه گواردیولا در این رقابت ها با تیم بایرن مونیخ می باشد. او در رابطه با این دیدار در نشست خبری پیش از بازی چنین می گوید:

"من لیگ قهرمانان را دوست دارم. رقابت بسیار مهمی است. این فصل تیم های بسیاری برای تصاحب آن با یکدیگر درگیر خواهند شد و من افتخار می کنم که با تیم جدیدم در این رقابت ها حضور خواهم داشت. در این مقطع از فصل زسکا حریف بسیار قدرتمندی خواهد بود. آن ها بازیکنان خوب بسیاری دارند که از قدرت بدنی و فیزیک خوبی برخوردارند.
هنگامی که حریف خود را ارزیابی می کنم نگرانی از نظر بازیکنان ندارم اما آن ها به عنوان یک تیم متمرکز هستند.

چیزی که مهم است این است که ببینیم آن ها چه گونه مثل یک تیم بازی می کنند و دفاع می کنند.
بازی در سال 1992 مقابل زسکا را به یاد دارم که در بارسلونا بودم. ما خیلی خوب بازی کردیم و باختیم. ما نمی دانستیم که چه گونه بازی آن ها را خنثی کنیم. و چه گونه مقابل ضد حملات آن ها واکنش نشان دهیم و فصل قبلش قهرمان اروپا شده بودیم.

بایرن فصل گذشته هر چیز فوتبالی خارق العاده ای را برده است. این فصل ما باید به همان خوبی باشیم. به خصوص در نیمه دوم بازی ها. من تیم را به خوبی می شناسم. بازیکنان همیشه سعی می کنند دقیقا آن چه که می خواهم را انجام دهند. اگر آن ها چیزی که می خواهم را انجام ندهند خطای من است. ما در کنار هم ایستاده ایم و بازیکنان می خواهند با شیوه من بازی کنند."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,852
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,394
  • بازدید ماه : 2,394
  • بازدید سال : 41,474
  • بازدید کلی : 2,152,828