loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 64 جمعه 1392/06/22 نظرات (0)

طرفداری- ساموئل اتوئو، مهاجم سابق بارسلونا عنوان کرد که قبل از پیوستن به اینتر میلان در مورد مورینیو اشتباه فکر می کرده است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، سامی اتوئو با قراردادی 1 ساله و به صورت آزاد به چلسی پیوست تا برای بار دوم زیر نظر مورینیو کار کند. اتوئو هنگامی که بازیکن بارسلونا بود گفته بود که هرگز برای تیمی که مورینیو سرمربی آن باشد بازی نمی کند.

با این حال ستاره کامرونی عنوان کرد که افکارش در مورد مورینیو کاملا اشتباه بوده اند.

اتوئو در گفتگو با سان گفت: "قبل از این که با یکدیگر همکار شویم، من و خوزه یکدیگر را خوب نمی شناختیم، بنابرین رابطه ما پر تنش بود."
 

"حتی فکر می کنم یک بار گفتم هرگز در باشگاهی که خوزه مربی آن است بازی نمی کنم."
 

"ولی خدا بهتر می داند. او می خواست به من نشان دهد که اشتباه می کنم و امروز خوزه دوست من است."

منبع:طرفداری
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 252
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,304
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,846
  • بازدید ماه : 3,846
  • بازدید سال : 42,926
  • بازدید کلی : 2,154,280