loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 54 پنجشنبه 1392/06/21 نظرات (0)

طرفداری- جاناتان دوس سانتوس پیش از اینکه تاتا مارتینو مربیگری آبی اناری ها را برعهده گیرد در یک قدمی پیوستن به رئال سوسیداد بود.

هافبک مکزیکی بارسلونا در یک قدمی پیوستن به رئال سوسیداد بود اما با مربیگری تاتا مارتینو در بارسلونا، دوس سانتوس تصمیم به ماندن گرفت و پس از به میدان رفتن در آخرین بازی آبی اناری ها در لالیگا دریافت که تصمیمش اشتباه نبوده است.

جاناتان دوس سانتوس در گفتگو با اسپورت کوپه گفت: "تاتا خیلی به بازیکنان نزدیک است، او بازیکنان را تشویق می کند، ایده های روشنی دارد و کار خود را به خوبی انجام می دهد. من تقریبا باشگاه را ترک کرده بودم اما با آمدن تاتا تصمیم به ماندن گرفتم."

دوس سانتوس ادامه داد: "رویای من این است که در بهترین باشگاه جهان به موفقیت دست پیدا کنم و برای رسیدن به این رویا راه دشواری پیش رو دارم." براور بزرگتر وی، جیووانی چند سال پیش بارسا را ترک کرده و اکنون برای ویارئال بازی می کند: "برادرم در دو سال گذشته بسیار خوب کار کرده است، من اعتقاد دارم تصمیم او برای ترک اینجا اشتباه بود اما این تصمیم او بود و پشیمان نیست."

جرارد پیکه در مصاحبه ای گفته بود بارسا سال گذشته اسیر تیکی تاکا بوده اما امسال تنوع بیشتری در تاکتیک تیم وجود دارد، جاناتان دوس سانتوس در این باره گفت: "شاید چون ما از توپ های بلند و پاس های مستقیم بیشتر استفاده می کنیم اما همان پویایی سال های گذشته در تیم وجود دارد. صحبت های پیکه اشتباه تعبیر شده است."

منبع:طرفداری
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,253
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,795
  • بازدید ماه : 1,795
  • بازدید سال : 40,875
  • بازدید کلی : 2,152,229