loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 59 سه شنبه 1392/06/19 نظرات (0)

طرفداری - ویسنته دل بوسکه می‌‌گوید ایکر کاسیاس وی را متقاعد کرده است که از نظر روانی‌ آماده حضور در چارچوب دروازه لاروخا است.

به گزارش فوتبال اسپانیا، دل بوسکه می‌‌گوید: "از وی در مورد شرایطش پرسیدم. وی گفت که آماده است و تقریبا در مورد آینده‌اش به ۵۰% از اطمینان خود رسیده است. البته در مورد دو دروازه بان دیگر هم کمی ناراحت هستم. من گفتم که در مورد ایکر باید گذشته را به یاد داشته باشیم اما فراموش نکنیم که والدز در پاریس ما را نجات داد و نباید آن بازی را فراموش کنیم. من برای هر سه‌ دروازه بان احترام قائل هستم. والدز به خوبی‌ فیکس بودن ایکر را پذیرفته است."

دل بوسکه در مورد اینکه آیا تلاش کاسیاس برای بهتر شدن روابط بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا برای موفقیت تیم ملی‌ و تماس‌اش با ژاوی، دلیل نیمکت نشینی وی بوده است هم گفت: "ریشه همه مسائل از آنجا شروع می‌‌شود. باید مشکلات آن مساله را برطرف کنیم."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 246
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 3,180
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,722
  • بازدید ماه : 3,722
  • بازدید سال : 42,802
  • بازدید کلی : 2,154,156