loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 67 شنبه 1392/06/16 نظرات (0)

طرفداری- نیمار اعلام کرده از بازی در کنار مسی لذت می برد و معتقد است او لایق دریافت توپ طلای پنجم پیاپی است.

به گزارش بخش گروه اسپانیایی وبسایت بین المللی گل، نیمار می گوید:

"مسی در سطح دیگری بازی می کند. او را ستایش می کنم و به او احترام می گذارم. او چهار بار پیاپی بهترین بازیکن سال جهان شده و باز هم می تواند این عنوان را بدست آورد."

 

او همچنین در مورد شرایط خودش هم گفت:

"بازی من در بارسلونا تغییری نکرده است؛ همانی هستم که بودم. اینجا محدودتر نشده ام. بارسا هم همانند باشگاه قبلی ام و البته تیم ملی آزادی عمل بسیاری به من در حمله داده است. همه چیز در اینجا فوق العاده است."

منبع:طرفداری
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,280
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,822
  • بازدید ماه : 2,822
  • بازدید سال : 41,902
  • بازدید کلی : 2,153,256