loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 57 سه شنبه 1392/06/12 نظرات (0)

طرفداری-ساندرو روسل، رییس باشگاه بارسلونا درباره ی این اتهام که وی از بازی‌های دوستانه ی تیم ملی برزیل سود اقتصادی دریافت می‌کند گفت که چیزی برای پنهان کردن ندارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روزنامه ی برزیلی استادئو، قسمتی از پولی که برای بازی‌های دوستانه ی تیم های ملی در مقابل برزیل به فدراسیون فوتبال این کشور پرداخت می‌شد، به طرز عجیبی به بانک و حساب شخصی به نام راسل راه پیدا کرده است.

با این حال، رئیس بارسلونا در مصاحبه با کاتالونا رادیو گفت که وی از هر اتهامی بی‌گناه است و حاضر است هر موقع که خواستند به برزیل برود.

وی گفت: "چیزی برای پنهان کردن ندارم.دوست دارم بدانم چه کسی من را متهم به انجام چه کاری کرده است. زیرا هنوز چیزی از هیچ دادگاهی دریافت نکردنم.

من آشکارا و در ملإ عام کار میکنم،و در تمام طول عمرم نیز همین گونه بوده است. هر کسی میخواهد می‌تواند از من شکایت کند.

بگذارید من را به دادگاه ببرند و از من به خاطر اتهاماتی که مطرح کردند شکایت کنند. آنجا در مقابل قاضی در این رابطه صحبت خواهیم کرد. 

می‌توانم آزادانه به برزیل سفر کنم زیرا هیچ مانعی برای سفر به هیچ جای دنیا برایم وجود ندارد. در برزیل یک مشکل اداری برای کمپانی که مناقصه می‌کند پیش آمده است.دولت اعلام کرد که قصد شکایتی وجود ندارد.کار به پایان رسید و این تمام ماجرا بود."

همچنین راسل از گزارشگر برنامه، پره اسکوبا نیز درخواست کرد که سوالات" خوب و عمیق بپرسد زیرا این اولین و تنها باری است که درباره ی زندگی شخصی اش صحبت خواهد کرد." و همچنین رییس سابق فدراسیون برزیل را یک دوست قدیمی اعلام کرد.

"وی به دنیال اقامت در کشورهای فرانسه، انگلستان و آمریکا بود.من به مدت 25 سال یک دفتر وکالت در آندرا داشتم و وی در رابطه با کارش با من مشورت می‌کرد."

"مشکل چیست؟ وی در آمریکا اقامت گرفت."

مدیرعامل 49 ساله ی بارسلونا همچنین از هزینه ی گزافی که او و خانواده اش در راه این که وی مدیرعامل یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است نیز صحبت کرد و گفت:"هنوز کسانی من را تعقیب می‌کنند.دخترم نیز قسمتی از هزینه ی مدیرعامل بودن من برای باشگاه را نیز پرداخت می‌کند.

آنها این موضوع را دوست ندارند ولی قبول می‌کنند."

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 267
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 809
  • بازدید ماه : 809
  • بازدید سال : 39,889
  • بازدید کلی : 2,151,243