loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 53 پنجشنبه 1392/06/07 نظرات (0)

هافبک فرانسوی و مسلمان تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است در رقابت با دو فوق ستاره پرتغالی و آرژانتینی تیم های رئال مادرید و بارسلونا خود را شایسته کسب عنوان برترین بازیکن یوفا می داند.http://u.goal.com/286100/286140hp2.jpg

فرانک ریبری که یکی از سه نامزد برترین بازیکن اروپا در رقابت با کریس رونالدو و لیونل مسی است فصل قبل ستاره بایرن در کسب سه جام معتبر در آلمان و اروپا بود ، در آستانه مراسم انتخاب بهترین بازیکن اروپا در فصل 12 - 2011 به مجله کیکر گفت: « مدت هاست که آرزوی کسب چنین افتخاری را دارم. فصل قبل واقعا خوب بازی کردم و افتخارات بزرگی نصیب من و تیمم شد. با این اوصاف چرا شایسته کسب این افتخار نباشم ؟ این عنوان بیش از رونالدو و مسی حق من است.البته همین که در میان فینالیست ها هستم هم افتخار بزرگی است اما اگر فصل گذشته را مرور کنید شما هم به کسی رای خواهید داد که بیشترین افتخار را کسب کرده است.»

ریبری 30 ساله در مورد مسی و رونالدو دو رقیب اصلی خود گفت: «هر دو بازیکنان بزرگ و با مهارتی هستند. شکی نیست که مسی و رونالدو بهتر و بیشتر از من گل می زنند. اما من هم بیشتر از آن ها پاس گل داده ام.»

منبع:ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,335
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,877
  • بازدید ماه : 1,877
  • بازدید سال : 40,957
  • بازدید کلی : 2,152,311