loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 73 دوشنبه 1392/06/04 نظرات (0)
طرفداری- کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید در آستانه دیدار تیمش مقابل گرانادا، در کنفرانس خبری شرکت کرد.

این مربی ایتالیایی از پاسخ دادن به سوالی که در مورد حضور کاسیاس و یا دیگو لوپز در ترکیب اصلی بود، خودداری کرد و گفت: "من نخواهم گفت که چه کسی در ترکیب اصلی خواهد بود؛ ترجیح می دهم اول با خودشان صحبت کنم و بعد از آن تصمیم نهایی را بگیرم. این در مورد دیگو لوپز و یا ایکر کاسیاس نیست، بلکه در مورد دروازه بان رئال مادرید است."

انتقاد جراردو مارتینو، سرمربی بارسا، در مورد رقم انتقال بیل: "فکر می کنم اظهارات او عجیب بوده باشد. مارتینو مدت زیادی نیست که به اروپا آمده است و فکر می کنم او هنوز نمی داند کارها در اروپا به چه ترتیب پیش می رود و اینکه باشگاه خودشان چگونه کار می کند. آنها هم میلیون ها پول برای خریدهایشان پرداخت کرده اند."

گرث بیل: "در مورد اینکه او در چه پستی بازی خواهد کرد فکری نکرده ام. در حال حاضر مشکلات دیگری دارم. او هنوز بازیکن رئال مادرید نیست و من نمی توانم به این سؤال پاسخ دهم. من گفته ام که نمی خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم، چرا که بیل در حال حاضر بازیکن رئال مادرید نیست و می خواهم به بازیکنانم احترام بگذارم؛ بازیکنانی که برای بازی فردا آماده می شوند. نقل و انتقالات زیادی انجام خواهد شد، چرا که فرصت آن رو به اتمام است. می خواهم به خبرنگاران اسپانیایی احترام قائل شوم، اما هربار این سؤال را پرسیده اند من گفته ام که نمی خواهم جواب دهم."

گرم کردن دیگو لوپز قبل از پایان نیمه اول مقابل السعد: "دروازه بان ها بیشتر از سایر بازیکنان نیاز به زمان دارند تا بدن خود را گرم کنند. دلیلش همین بود و قصد بی احترامی به ایکر را نداشتیم."

سوت های انتقادی در جریان دیدار جام سانتیاگو برنابئو: "کمی ناخوشایند بود، چرا که من معنی این حرکت را به خوبی می دانم. باید درک شود که من تصمیماتی را می گیرم تا تیم به پیروزی برسد. من سعی می کنم تمام تصمیماتم را به خاطر تیم بگیرم، چرا که جز پیروزی به چیز دیگری فکر نمی کنم. جو ورزشگاه [برنابئو] هیجان انگیز است و کار را برای تیمهای میهمان سخت می کند، اما حمایت هواداران برای ما خیلی مهم است و ما به دنبال آن هستیم که در بازی بعدی مان در برنابئو از حمایت آنها برخوردار باشیم."

دیدار مقابل گرانادا: "مطمئنیم که بهتر بازی خواهیم کرد، چرا که در بازی مقابل رئال بتیس به سختی پیروز شدیم. ما تلاش خواهیم کرد تا در بازی بعدی مان بهتر عمل کنیم. گرانادا تیم خوبی است و ما باید مراقب اولین بازی خارج از خانه خود باشیم. گرانادا در اولین بازی خود عملکرد خوبی از خود نشان داده است و بازی سختی برای ما خواهد بود."

ابهامات خط میانی: "آسیر [ایارامندی] خوب به نظر می رسد. فکر نمی کنم او برای بازی با بیلبائو [1 سپتامبر] آماده باشد، اما قطعاً او بعد از 2 بازی ملی کاملاً آماده خواهد بود. ما از طرف سامی [خدیرا] هم مشکلاتی داریم که می توانیم با کاسمیرو آن را بر طرف کنیم، و یا می توانیم ایسکو را نزدیک لوکا [مودریچ] کنیم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,624
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,166
  • بازدید ماه : 2,166
  • بازدید سال : 41,246
  • بازدید کلی : 2,152,600