loading...
بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی
آخرین ارسال های انجمن
fcbarcelonaz بازدید : 74 شنبه 1392/06/02 نظرات (0)
طرفداری - سری مقالات تیم منتخب من از ستونی به همین نام در مجله چهار چهار دو انتخاب شده است. در شماره چهارم از این سری مقالات، به تیم منتخب رائول گنزالس که عموما متشکل از هم تیمی ها و حریفان وی در طول دوران بازیگریش است، می پردازیم. این مصاحبه در مارس 2003 انجام شده است.

دروازه بان - فرانچسکو تولدو

تولدو دروازه بانی است که بسیار او را می پسندم. درشت اندام و تحمیل کننده. اگرچه من در مقابل او گل زنی کرده ام، هممم، فکر می کنم که گل زده ام، مطمئن نیستم. شاید فقط یک بار!

دفاع راست - هیچ کس

حالا، چه کسی را در دفاع راست قرار دهم؟ بگذارید ببینم...دفاع راست، دفاع راست...[چند دقیقه می گذرد] اصلا کسی را برای دفاع راست انتخاب نمی کنم. این گونه می توانم هافبک اضافه ای را انتخاب کنم.

دفاع میانی - فرناندو هیرو

من بارزی را در این پست می گذاشتم، اما هیچ گاه مقابل او به میدان نرفتم. فرناندو در باشگاه بسیار مرا یاری کرده است، مخصوصا آن اوایل که به رئال پیوسته بودم. البته انتخاب او هیچ ربطی به هم تیمی بودن یا دوست بودن او ندارد؛ من فکر می کنم او یکی از بهترین دفاع وسط های تاریخ است.

دفاع میانی - فابیو کاناوارو

یکی از آن دفاع وسط هایی که همیشه می پسندیدم. تنها مشکل این است که نمی دانم چگونه به درستی نامش را تلفظ کنم! هرگاه مقابل او بازی کرده ام، او به خوبی مرا یارگیری کرده است. بازی مقابل او همیشه بسیار بسیار سخت است. هرگاه بازی او را از تلویزیون نیز دنبال کرده ام، او همیشه فوق العاده به نظر رسیده است.

دفاع چپ - روبرتو کارلوس

من قرار نیست خودم را در ترکیب این تیم قرار دهم، قطعا نه در خط حمله. شاید بتوانم به عنوان دفاع چپ بازی کنم، ولی آن گاه روبرتو کجا بازی کند؟ او باید در این تیم باشد. انتخاب دفاع چپ بسیار واضح است، او اولین نام در تیم من است. او یک پدیده است.

هافبک راست - لوییز فیگو

یک بازیکن دیگر مادریدی، فکر کنم کم کم تیم دارد شبیه ترکیب رئال می شود. لوییز یک فوتبالیست خاص است. از آن جایی که دفاع راستی در ترکیب نگذاشته ام، لوییز باید به عنوان پیستون راست بازی کند.

هافبک میانی - فرناندو ردوندو

فرناندو در پاریس، هنگامی که ما دومین جام اروپاییمان را بردیم، محشر بود. یک فوتبالیست استثنایی برای ما. واقعا جای افسوس است که آن مصدومیت باعث توقف دوران بازیگری او در میلان شد.

هافبک میانی - روبرتو باجو

هافبک اضافی تیم من. داشتن روبرتو باجو در تیم بهتر از داشتن دفاع راست است، این طور نیست؟!او چند گل مقابل اسپانیا در جام جهانی 94 به ثمر رساند که باعث اوت شدن تیم ما در یک چهارم شد. اما هنوز او بازیکنی است که بسیار او را تحسین می کنم.

هافبک چپ - رایان گیگز

من بارها مقابل او در این چند سال بازی کرده ام و او همیشه بسیار تاثیر گذار بود. او بسیار سریع است و بسیار با مهارت. او در لاکرونیا، مقابل دپورتیوو در سال گذشته نیز فوق العاده بود. مردم در مورد بکهام بیشتر حرف می زنند اما من فکر می کنم گیگز محشر است.

مهاجم سایه - زین الدین زیدان

باز هم یک بازیکن مادریدی، عذر می خواهم. اما زیزو واقعا باید حضور داشته باشد. او توانایی خارق العاده ای در کنترل توپ و دیدی مثال زدنی دارد. مثل فیگو، او بازی مرا بسیار بهتر کرده است.

مهاجم - ریوالدو 

ریوالدو فوتبالیست بزرگی است، یکی از تاثیرگذارترین فوتبالیست های جهان؛ او می تواند سرنوشت یک بازی را به تنهایی رقم بزند. من عاشق طرز بازی او هستم. معرکه می بود اگر می توانستیم او را در مادرید داشته باشیم، اما فعلا که شانس با ما یار نبوده است.

مهاجم - روماریو

روماریو در خط حمله در کنار زیزو، فیگو، ریوالدو و گیگز...خیلی تیم بدی نیست، مگر نه؟!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5708
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1353
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,543
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,085
  • بازدید ماه : 2,085
  • بازدید سال : 41,165
  • بازدید کلی : 2,152,519